3D-модель будинку, барометр Фіцроя. Фінальні проекти Наукових клубів та студій
У КМДШ на постійній основі діють Наукові клуби та студії з різних предметів. Обирай те, що до душі та підкорюй наукові горизонти.
Під час занять учні досліджують об’єкти та наукові явища, аналізують результати, роблять висновки та закріплюють знання на практиці: займаються реалізацією ідей.
Чи кожен школяр може похвалитися тим, що є учасником справжнього наукового клубу?
Протягом травня діти захищали свої проекти і добряче нас здивували:
- Розробляли додатки для смартфонів, створювали сайти, програмували ігри. До речі, щоб зіграти партію «X і O» тепер не потрібно носити з собою блокнот та олівець, адже за допомогою мови програмування Python восьмикласник КМДШ у Києві зробив цю гру електронною.
- Тепер усі українські старшокласники можуть користуватися чат-ботом, що допомагає підготуватися до ЗНО. Над проектом працював наш десятикласник та представив роботу на конкурсі у Малій Академії Наук.
- Створювали 3D-модель будинку та грального рандомайзера.
Ми переконалися, що інформаційні технології – це майбутнє, дуже цікаве та корисне майбутнє.
- Ми досліджували якість харчових продуктів: вимірювали вміст вітамінів у овочах та фруктах; пропонували ідеї, як зберегти вигляд яблук.
- З`ясували, що до складу парфумів можуть входити елементи, на які у деяких людей може бути алергія. Київська десятикласниця дослідила причини – чому у вчителя хімії алергія на певні парфуми.
- Книговидавницвом також займалися: створили Довідничок на тему «Графи», надихнувшись візитом Rob Mathers, завідуючого кафедрою математики у CATS College-Cambridge, з яким ми створювали алгоритми та розв’язували завдання теорії графів.
- Відтворили модель барометра Фіцроя, яким під час подорожей активно користувалися моряки.
- Змайстрували Гармату Гауса та показали принципи її роботи.
- Досліджували підземелля Парижу за допомогою створеного власноруч 3D-макету.
- Змайстрували модель сонячного годинника.
- Відтворили модель Дошки Гальтона, що призначена для наглядної демонстрації центральної граничної теореми.
- Занурилися у літературне мистецтво: вивели еталон жіночої краси у творчості Г.Квітки-Основ`яненка, співставляли красу і потворність у розумінні Е.Т. Гофмана.
- Старшокласники за допомогою проектів виразили свідому турботу про Україну: працювали над ідеями – як зробити Україну туристично-привабливою державою; аналізували найбільші аеропорти світу та розглядали перспективи розвитку Бориспільського аеропорту!
Чудові проекти, важливі питання, креативні способи реалізації. Бажаємо нових наукових відкриттів та винаходів!