

3D-модель будинку, барометр Фіцроя. Фінальні проекти Наукових клубів та студій
У КМДШ на постійній основі діють Наукові клуби та студії з різних предметів. Обирай те, що до душі та підкорюй наукові горизонти.
Під час занять учні досліджують об’єкти та наукові явища, аналізують результати, роблять висновки та закріплюють знання на практиці: займаються реалізацією ідей.
Чи кожен школяр може похвалитися тим, що є учасником справжнього наукового клубу?
Протягом травня діти захищали свої проекти і добряче нас здивували:
- Розробляли додатки для смартфонів, створювали сайти, програмували ігри. До речі, щоб зіграти партію «X і O» тепер не потрібно носити з собою блокнот та олівець, адже за допомогою мови програмування Python восьмикласник КМДШ у Києві зробив цю гру електронною.
- Тепер усі українські старшокласники можуть користуватися чат-ботом, що допомагає підготуватися до ЗНО. Над проектом працював наш десятикласник та представив роботу на конкурсі у Малій Академії Наук.
- Створювали 3D-модель будинку та грального рандомайзера.
Ми переконалися, що інформаційні технології – це майбутнє, дуже цікаве та корисне майбутнє.
- Ми досліджували якість харчових продуктів: вимірювали вміст вітамінів у овочах та фруктах; пропонували ідеї, як зберегти вигляд яблук.
- З`ясували, що до складу парфумів можуть входити елементи, на які у деяких людей може бути алергія. Київська десятикласниця дослідила причини – чому у вчителя хімії алергія на певні парфуми.
- Книговидавницвом також займалися: створили Довідничок на тему «Графи», надихнувшись візитом Rob Mathers, завідуючого кафедрою математики у CATS College-Cambridge, з яким ми створювали алгоритми та розв’язували завдання теорії графів.
- Відтворили модель барометра Фіцроя, яким під час подорожей активно користувалися моряки.
- Змайстрували Гармату Гауса та показали принципи її роботи.
- Досліджували підземелля Парижу за допомогою створеного власноруч 3D-макету.
- Змайстрували модель сонячного годинника.
- Відтворили модель Дошки Гальтона, що призначена для наглядної демонстрації центральної граничної теореми.
- Занурилися у літературне мистецтво: вивели еталон жіночої краси у творчості Г.Квітки-Основ`яненка, співставляли красу і потворність у розумінні Е.Т. Гофмана.
- Старшокласники за допомогою проектів виразили свідому турботу про Україну: працювали над ідеями – як зробити Україну туристично-привабливою державою; аналізували найбільші аеропорти світу та розглядали перспективи розвитку Бориспільського аеропорту!
Чудові проекти, важливі питання, креативні способи реалізації. Бажаємо нових наукових відкриттів та винаходів!
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.



