Хвилі вересня 2019. Яким був наш старт
Отримувати знання – круто! 💜
Візуалізувати отримані знання – круто в квадраті. 💜💜
✅ Підхід хвильових занурень у КМДШ націлений на те, щоб кожна тема, яку розглядають учні, стала масштабним проектом з творчими завданнями.
Що ж, перші хвильові проекти у цьому навчальному році захистили!
КИЇВ «AROUND THE WORLD» 🌍
⛵️Подорожували з Джеймсом Куком, Фернаном Магелланом, Марко Поло та Христофором Колумбом. Створювали карти подорожей та 3D-макети кораблів мандрівників.
⛰ Не оминули живописні Карпати. Дослідили тваринний та рослинний світ, працювали над створенням макету з гірськими озерами, річками для сплавів, долиною нарцисів та з іншими дивами природи.
🛳 Історія Титаніку дуже зворушила КМДШат. Місяць ми відтворювали макет легендарного лайнера та карту його подорожей.
🌍 Досліджували Африку. Найвища гора, найглибше озеро, найбільша пустеля, тварини, рослини та ядовиті комахи – презентували знання у вигляді макету материка.
🈶 Мандрували країнами Азії. Особливу увагу приділили китайським традиціям. Виводили ієрогліфи, зводили Велику Китайську стіну, декорували ліхтарики, танцювали та насолоджувалися чайною церемонією.
🦘 Досліджували тваринний та рослинний світ Австралії у вигляді програми «Animal planet». Висвітлювали цікаві факти про тварин Австралії та презентували їх за допомогою робототехніки.
🐧 На нас чекало атмосферне занурення на субмарині до Антарктиди з кінцевим пунктом станція Академік Вернадський. Дякуємо гостю, біологу Артему Джулаю, який займається науковою діяльністю на станції Академіка Вернадського, що знаходиться на острові Галіндез Аргентинського архіпелагу.
🏔 Готували креативні доповіді про вершини світу. Щоб на практиці відчути силу висоти відправилися на скалодром.
🏍 Спілкувалися з відомим мандрівником Валерієм Кришнем, який першим здійснив навколосвітню подорож на мотоциклі.
📊 Створювали туристичну агенцію, розробляли рекламу та презентували проектну роботу.
ЛЬВІВ. «Я-УКРАЇНЕЦЬ?!»
⛰Подорожували до Карпат, назбирали цілющих трав та приготували запашний карпатський чай.
😍 А як же без гучних святкувань – тут нам допомогли першокласники, які усе знають про народні забавлянки.
✅ Розробили інформаційну карту України – зібрали та впорядкували інформацію про області нашої держави.
✅ Реалізували проект у формі редакційного завдання.
✅ Представили експозицію інтерактивного музею (НЕ) відомі українці.
✅ Розробили проект відео-дослідження «Я – українець, тому що..»
Після таких презентацій проектів усі можемо впевнено і гордо сказати про себе, що Я – УКРАЇНЕЦЬ!💙💛
Місяць видався драйвовим! Попереду – нові проекти та креативи. Поїхали…