Хвильові занурення листопада
Осінь, ти була чудова! Ділимося, над чим ми працювали в листопаді.
КИЇВ
«Оберіть собі роботу до душі, і вам не доведеться працювати жодного дня у житті» (Конфуцій).
Під час хвилі «НАЙ-НАЙ-НАЙ» наші НАЙмолодші КМДШата подорожували машиною часу… Хочете дізнатися подробиці? Пригадаймо НАЙяскравіші моменти хвильового занурення листопада…
🌫 Ми виготовили машину часу, яка телепортувала нас у майбутнє. Над цим проєктом працювали справжні професіонали: астролог, коуч, молекулярний кухар, і навіть кліматичний поліцейський. Дізналися про професії майбутнього та пропонували власні ідеї незвичайних професій.
🌫 Провели науково-практичну конференцію, під час якої виступали з короткими доповідями про НАЙтварин.
🌫 Здійснили подорож за допомогою машини часу в минуле: переглянули відео-матеріал про те, якими були наші науковці в дитинстві.
🌫 Ще більше дізнатися про винаходи Леонардо да Вінчі – генія, що випередив час.
🌫 Змагалися в інтелектуальному шоу «Найрозумніший»
🌫 Провели яскравий експеримент «Виверження вулкану».
🌫 Вигадували професії для робота, який виконуватиме усі завдання одночасно.
🌫 Неймовірно вразив творчий дебют акторів-першокласників – постановка лялькової вистави «Совеня, яке хотіло бути найкращим». За допомогою акторської гри, винахідливості та креативності, КМДШта продемонстрували, яку ж гігантську валізу знань зібрали за місяць та довели, що наповнена вона якісно та круто.
ЛЬВІВ
Хвильове занурення місяця листопада молодшої школи «Анатомія книги» гармонійно поєдналося з хвилею української мови в старшій школі.
Допоки наші молодші школярі читали, малювали, писали, створювали, вивчали книгу, старші занурились у дослідження мови.
- Перші класи створили свою першу книгу – намалювали, написали та склали розповідь, а потім представили готову книгу підготовчим класам.
- Другі класи читали твори сучасників (Катерини Міхаліциної, Наталки Малетич та Лесі Кічури), а за допомогою інфографіки розповіли один одному про прочитані книги.
- Треті класи зачитувалися та надихалися творами Галини Вдовиченко – коти та котики переслідували усіх цілий місяць – діти створили свої книги з новими пригодами головних героїв та презентували улюбленому автору на зустрічі.
- Четверті дослідили тему книг для незрячих – відвідали майстер клас зі шрифта Брайля і зробили неймовірний подарунок вихованцям 100 інтернату – уривок з книги “Мишкові миші” Галини Вдовиченко набрали шрифтом Брайля та декорували об’ємними тактильними малюнками головних героїв – мишок (які виготовили самостійно).
– У рамках хвилі української мови п’ятикласники натхненно працювали над проектом “Давні назви місяців”, досліджуючи їх етимологію, народні прислів’я, приказки і навіть прикмети, у яких згадуються ці лексеми.
– Шості класи проілюстрували фразеологізми.
– Сьомі зібрали та презентували синоніми дієслів у стилі постерів “Love is…”
– Восьмикласники писали твір, у якому усі слова починаються на одну літеру, а потім це все перенесли у комікси. У спеціальному номері шкільної газети ці комікси будуть надруковані.
– Дев’яті класи зробили проєкт на основі головних змін в українському правописі та презентували його викладачам та учням старшої школи.
– Десяті зіграли у симуляційну гру Модель ООН та дебатували чи потрібен закон про державну мову, перевтілившись в делегатів різних країн – Україна, Румунія, Швейцарія, Естонія, Іспанія, Словаччина, Польща, Німеччина, Угорщина і Сполучене Королівство Великобританії та Північної Ірландії.
А фінальну крапку у хвильовому зануренні місяця поставив перегляд учнями старших класів та вчителями документального фільму “Соловей співає” – Творці якого намагаються знайти відповідь на запитання: “чому спілкуватися в Україні ХХІ століття українською мовою для багатьох громадян є нонсенсом, чому ці громадяни відчувають відторгнення та спротив?”. Вони занурюються вглиб історії, досліджують та руйнують міфи, які століттями насаджувалися як єдина істина щодо меж, сфер, носіїв української мови.
Дякуємо, осінь, за чудові пригоди!