Хвиля березня. Як КМДшата зустріли весну
02.04.19
Хвиля березня. Як КМДшата зустріли весну
У Києві та Львові пройшли захисти березневих хвиль. Теми занурень були дужу весняні: Київ заглибився у дослідження агро-можливостей нашої планети, Львів – у тему пробудження природи.
Київ. Хвильове занурення «Agrosmart»
Щасливі, що в рамках хвилі Agrosmart діти перейнялися проблемою збереження нашої планети, створення smart-citіes, правильного ведення фермерських господарств та розумного будівництва.
Ось у що вилилося поглиблене занурення у надважливу сьогодні тему:
- Вирощували екологічно чисту їжу з використанням крапельного поливу та компосту на основі кавової гущі.
- На творчій майстерні проектували міста майбутнього – створювали макети smart-city, озеленених зон відпочинку, розробляли стратегію та шукали способи її реалізації.
- Велику увагу приділили smart-будівництву. Дізналися про новий вид бактерій, якими можна заповнити та «склеїти» тріщини у бетоні чи асфальті. Щоб закріпити знання – спробували себе у ролі будівельників. А ще побували на екскурсії у житловому комплексі.
- Зняли відеоролик, у якому розкрили проблему правильного харчування, розібралися, яку їжу потрібно вживати, щоб бути здоровими. Спробували себе у ролі декораторів, режисерів, операторів, ведучих, продюсерів. Друзям з інших класів презентували свій шедевр кінематографу.
- Розглянули важливі професії для екологічного майбутнього – такі, як сіті-фермер та агропонік.
- Вирощували зернові культури, овочі, зелень.
- Вчилися працювати з воском – виготовляли та декорували свічки.
- Досліджували особливості функціонування фермерських господарств та створили власне. Вивчили конкурентів та взялися за створення бізнес-плану. Сформували списки необхідного для роботи ферми обладнання, працівників, транспорту; склали бюджет; розробили концепцію реалізації проекту. Готові втілювати у життя!
- Побували на екскурсіях в ботанічному саду, на різних фермах, в зоопарку.
- Львів
- Молодша школа. Хвильове занурення «Переродження»
- Маленьке зернятко, яке цілу зиму чекало настання тепла, вловлює перші промінчики сонця і вже от-от буде готове випустити паросток чи то кропу, чи шпинату, чи квітки.
- Учні других, 3.2 та 4.2 класів у рамках хвилі зробили зелені насадження та чекають перших зелених паростків.
- Щоб зернятко проросло, трава зазеленіла, а око милувалося красою природи – учні 4.1 класу прибрали від сміття парк для прогулянок.
- Скульптура чарівної рожевої свинки та фламінго, які тішать нас у холі школи – проект 3.1 класу – переродження пластику, який тепер милує око.
- А щоб затишок та відчуття комфорту не залишало нас ніколи, килимки зі старого, порваного одягу – саме те, що треба! Надаємо друге життя і тішимося результатом з першими класами.
- Фотозвіт
- Старша школа. Хвильове занурення «STEM»
- Розпочали хвилю березня флешмобом з виготовлення кубика без ножиць та клею.
- Маленький кубик, складений кожним учнем, став цеглинкою до композиції від класу. П’яті класи випробували свої сили на знання теорії (натуральні числа, дроби), логіку та командну роботу на математичному брейн-ринзі «В гостях у Тесли».
- Творчо обіграли математику у мистецтві шості класи за допомогою унікальної техніки написання картин цифрами та математичними формулами – числізм (нумеризм).
- Приємно усіх здивували семикласники, які захопили п’єдестал переможців шкільного конкурсу «Девайси своїми руками». Гідравлічний екскаватор, порохотяг та рівень – усе це семикласники виготовили самостійно та представили на розгляд експертної комісії у складі викладачів школи.
- Восьмі класи використали усі свої знання для пишного святкування Міжнародного Дня Пі — неофіційного свята, присвяченого числу Пі. Учні провели 21 експеримент по визначенню відношення довжини кола до діаметра; виготовили намисто-візуаліазацію числа Пі до 185 знаку після коми; попрактикувалися у техніці числізму. Дев’яті класи підійшли до теми хвильового занурення з практичного боку та з’ясували питання – як змінюється кількість еритроцитів у крові, якщо піднятися на Говерлу. Провели мікробіологічний аналіз повітря у кабінеті директора школи та зробили дослідження мікрофлори шкіри людини методом відбитків.
- А ще команди – представники усіх класів пройшли шкільні відбіркові етапи на Кубика Рубіка Fest і кращі представлятимуть нашу школу у своїй віковій категорії на III Міжшкільному Фестивалі логічних ігор Кубика Рубіка Fest!
- Ця були не хвилі, а справжній цунамі знань, які будуть супроводжувати нас усе життя! Рухаємося далі.
Вам може бути цікаво
Корисні статті
Більше матеріалів
Цікаве від КМДШ без спаму
Отримуйте корисні статті, новини та анонси подій