З КМДШатами в лютому мандрували космічним простором та досліджували Всесвіт. А в кінці місяця захистили хвильові проєкти.
Хвильові занурення – один з підходів до навчання у КМДШ. Молодші класи усіх КМДШ-шкіл впродовж місяця на усіх дисциплінах досліджують одну задану тему. В лютому досліджували тему “SPACE”:
✨ Вивчали планети, зірки та сузір’я, галактики, небесні тіла.
✨Розробили ідеї очищення Всесвіту від космічного сміття.
✨Створювали 3D-моделі сузір’їв, ділились цікавою інформацією, фактами, легендами та демонстрували свої вміння знаходити їх на карті зоряного неба.
✨Створювали макети моделі сонячної системи, зобразили нашу та сусідні галактики, виготовили макети, що пояснюють як міняються пори року та день/ніч, створили презентацію у вигляді гри.
✨А ви знали про те, що у Тихому океані є місце-сховище для відпрацьованих космічних апаратів – точка Немо? На інтегрованому занятті ми шукали це місце, визначали найближче розміщення людей, з’ясовували значення.
✨Зіграли в гру «Що? Де? Коли?» на міжгалактичному рівні та боролися за почесне звання «Космічний науковець».
✨Презентували власні планети зі своєю екосистемою, цікавинками, мешканцями.
✅ Під час хвиль учні отримують досвід: життєвий, науковий, творчий, навіть професійний. А ще школярі вчаться співпрацювати, взаємодіяти в команді, виступати публічно, захищати свою позицію, переконувати інших, презентувати себе та слухати.
💜 Знання+досвід+компетенції = впевнена особистість, яка вміє знаходити взаємозв’язки між різними явищами та процесами, яка з цікавістю досліджує цей світ, вміє приймати самостійні рішення, взаємодіяти з іншими та кожного дня творити своє майбутнє.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.