Київ Львів
Про КМДШ
Контакти
Історії випускників КМДШ. Про роль наполегливості та важливість навички комунікації. Валєрія Михайлецька
02.11.21
735

Історії випускників КМДШ. Про роль наполегливості та важливість навички комунікації. Валєрія Михайлецька

Уже три випуски КМДШ-шкіл і декілька десятків успішних дорослих людей, які здобувають вищу освіту в університетах у різних куточках світу.

Ми продовжуємо рубрику про успіхи, виклики та досягнення випускників КМДШ. Для учнів старших класів та їх батьків буде корисно зазирнути за лаштунки університетського життя в різних закладах та різних країнах, зважити на нюанси, розставити пріоритети. А для нас — це додатковий привід для гордості.

КМДШ_Львів цьогоріч випустила своїх перших. З них і почнемо другу частину нашої історії. Весела та життєрадісна Валєрія Михайлецька про навчання в одному з кращих університетів країни.

Мені завжди була близька журналістика та психологія. Якось ми з батьками сіли й подумали, що якщо об’єднати всі мої здібності та інтереси, додати зусиль, то я можу досягти успіхів у сфері міжнародні відносини. Мені здається, що цей напрямок поєднує більшість професій, що мені близькі. Тут дуже важлива навичка комунікації, ораторської майстерності, потрібно правильно і швидко мислити, аналізувати, чудово розбиратися в дипломатії.

Тому я обрала Інститут міжнародних відносин КНУ імені Тараса Шевченка, спеціальність Міжнародні відносини. Не можу сказати, що це була мрія із самого дитинства, але останні півроку я точно розуміла, що хочу навчатися там, де я зараз. Це був мій пріоритет.

Звичайно, це не школа. Можна сказати, що це дві різні планети. Спочатку було нелегко, нікому до тебе не було справи, але зараз усе стало звично. В університеті є чіткий розподіл викладач-учень, це дуже відчувається, навіть витає в повітрі. Але так має бути, і я швидко адаптувалася. Мені дуже подобається мій університет. Але я дуже сумую за школою, де було багато спілкування, дуже теплі відносини між усіма.

У нас є дисципліна «Вступ до спеціальності», і зараз ми працюємо над цікавим завданням, підхід до якого мені дуже нагадує мою КМДШ. У нас є шість команд, і нам треба розповісти про певного діяча у форматі інтерв’ю, телепередачі, ранкового шоу. Це дуже креативна робота. Хтось від імені цього діяча буде респондентом і розповідати про його хід думок, життєві принципи, досягнення. Наша команда обрала Карла Маркса, маємо багато цікавих ідей, як це круто представити, адже хочеться бути першими, бо конкуренція дуже велика. Мені важко сприймаються просто начитки, а ось такий формат дуже люблю, адже треба креативити.

Пам’ятаю, нам запропонували професійну літературу, рекомендовану до прочитання. Однією з них була доповідь Гелфорда Джона Маккіндера «Географічна вісь історії». Термінологія, звичайно, ще та, і все це потрібно було конспектувати. Багато конспектувати. Прийшлося по двадцять разів перечитувати одні й ті ж матеріали, глибше зануритися в тему, і все почало виходити. Наполегливість вирішує, це 100 %.

На моїй спеціальності є нахил на іноземні мови. У КМДШ я була в найвищій групі з англійської, а в університеті мені дали першою мовою німецьку, яку за рік ми маємо витягнути на B1-рівень. Для підтримання свого рівня англійської я переглядаю фільми та серіали, дотримуюся рекомендацій моєї улюбленої пані Олени.

У першу чергу, це вміння комунікувати з людьми. Мені здається, що КМДШ дуже загострює увагу на тому, щоби професійно вирішувати якісь питання, конфлікти, навчати дітей спілкуватися одне з одним, мати хороші відносини з вчителями. Вчитель КМДШ — мій друг, саме з таким розумінням я там навчалася. Я цю модель перенесла на навчання в університеті, і нові знайомства та комунікація з викладачами даються легко.

КМДШ дала мені дуже хорошу базу знань, особливо з математики, англійської, української мови. І це мені допомагає. А скільки дослідів ми проводили на хімії. Ми навіть могли запропонувати викладачу провести дослід, який ми побачили десь в інтернеті, і всі разом повторювали його.

З української мови я набрала 197 балів, бо дуже натхненно готувалася. Українська мова — це мій улюблений предмет. До речі, я вважаю, що українська мова — це про розуміти, це не про вчити правила. Якщо туди зануритися, то стільки відкриттів можна зробити. Мені здавалося, що нового я вже нічого не дізнаюся, але в 11 класі в мене відкрилися очі, якісь нові форми слів, нові наголоси, я ходила і про це всім розповідала, вдома всі зі мною вчили нові наголоси. Я впевнена, що це залишило великий слід у моєму житті.

Вміння аналізувати, знайти вихід із будь-якої ситуації, вміння імпровізувати, висловлювати думку, не боятися публічних виступів, бути повністю обізнаним у сфері. І навіть, якщо на якесь запитання нема швидкої відповіді, то важливо вміти сформувати її з базових знань та грамотно висвітлити.

Я дуже хочу бути якісно обізнаною у сфері міжнародних відносин, далі розвивати навичку публічних виступів. Чи я буду дипломатом, чи журналістом у міжнародній сфері, з часом вирішу. Але те, що зараз я рухаюся в правильному напрямку — це 100 %.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Вам може бути цікаво
Більше матеріалів
Цікаве від КМДШ без спаму
Отримуйте корисні статті, новини та анонси подій
Ваше ім'я *
Помилка заповнення
E-mail *
Помилка заповнення
Підписатися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: