

КМДШ_story#1. Чому вчиться директор у дітей та інші цікавинки про першу леді у КМДШ_Голосієво у Києві
Стукаємо у кабінет до пані Ірини Якуніної, вона зустрічає посмішкою та охоче ділиться своїми історіями та думками. Нам же кортить дізнатися більше про тих, з ким поряд працюємо.
Після теплої розмови та позитивного брейн-шторму фраза «в кабінеті у директора» викликає не страх, а добрі емоції. Що ж, знайомимося ближче з командою КМДШ.
Як починається ранок директора школи
Я прокидаюся від аромату кави, яку мені кожного ранку готує чоловік. Насолоджуюся смачним напоєм та готую сніданок для сім’ї. І о 7:30 я вже в КМДШ.
Коли приїжджаю до школи, то спочатку спілкуюся з техперсоналом. Обов’язково запитую, як справи у нашого завгоспа пана Сергія, він мене радує приємними новинами, потім спілкуюся з охоронцями, а далі маю розмови з вчителями.
Ну і поділюсь секретом свого ранкового ритуалу. 😊 О 8:30 я іду до рецепції, щоб побачити щасливі очі дітей, які поспішають у класи.
Ким мріяли стати у дитинстві
Як не дивно – вчителем.
Секрети тайм-менеджменту. Як все встигати директору школи
Мій супер-секрет тайм-менеджменту – менше говорити, більше діяти. Метод працює на 100% 😊. Я люблю чітке формулювання завдання та активну співпрацю. Ще одним секретом успіху вважаю правильне визначення пріоритетів та вміння структурувати свою роботу.
Освітній процес у школі – це надзвичайно складна система, яка має тисячу змінних та факторів, що впливають на неї, починаючи зі зміни погоди при запланованих екскурсіях, заторів на шляху шкільних автобусів чи новачка у класі, який може вплинути на групову динаміку. Тому точки контролю важливі на кожному проміжку навчального дня, місяця та року, і лише так можливий послідовний розвиток. Школа має працювати як злагоджений механізм, тому без чіткого розподілу часу та процесів не обійтися.
Основні правила взаємовідносин директор-вчитель
Директор школи повинен бути вимогливим щодо посадових обов’язків колег, але разом з тим , турботливим по відношенню до самих колег. Навіть, помітити зміну настрою людини – це вже турбота.
Я часто цікавлюся у своїх колег, як у них справи, чи не потрапили в затори. Розумію, що з кимось потрібно пожартувати, комусь подарувати тепло і підтримку. Ми впроваджуємо багато цікавих проектів, робимо життя дітей в школі цікавим та актуальним щодо знань та навичок.
Дуже важливо підтримувати ініціативи вчителів та тьюторів, сприяти з реалізацією креативних проектів.
Лише так, на мою думку, можна дійсно створити якісну культуру креативного середовища, де кожен працює на 100%, отримує якісний зворотній зв`язок та максимально повно реалізує свій потенціал.
Ми більшу частину дня знаходимося на роботі, тому повинні піклуватися про атмосферу в цьому середовищі та завжди вболівати за чудові результати нашої діяльності. Ми маємо визначені цінності школи, якими керуємося у прийнятті рішень, вони є орієнтиром у щоденному потоці подій – розвиток, креативність, повага, взаємодія та відповідальність.
Чому вчиться директор у дітей
Щоранку малеча вчить мене легко та різнобарвно сприймати життя.
До старшокласників я часто дослухаюся, тому що вони можуть задати тон та драйв освітньому процесу. Наша молодь – майбутнє школи та держави.
Як одним словом ви б описали вашу професію
Розвиток
Якості, якими повинен володіти сучасний директор сучасної школи
Відповідальність, толерантність, пунктуальність, вимогливість та людяність.
Улюблена життєва мудрість
«І як хочете, щоб з вами чинили люди, так і ви чиніть з ними»
Улюблена книга
Люко Дашвар, «Мати все»., де автор порушує підліткові та філософські проблеми життя.
Улюблена цитата
Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом. (Л.Костенко)
*КМДШStory – cерія життєвих історій про талановитих людей, що творять майбутнє разом з КМДШ. Більше цікавих історій про тих, хто працює поруч шукайте за хештегом #кмдшstory
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.



