Київ
Що знадобиться при вступі до закордонних університетів. Гайд від випускників КМДШ
10.02.22
383

Що знадобиться при вступі до закордонних університетів. Гайд від випускників КМДШ

Кожен університет має певний набір вимог до абітурієнта. Наприклад, при вступі у закордонні виші важливо показати, як волонтериш, наскільки готовий допомагати суспільству; який ти лідер, відповідальна людина; чи маєш емпатію до інших дітей; наскільки успішно можеш реалізовувати проекти. Зазвичай, все треба підтвердити конкретними прикладами з особистого життя. До речі, це важливий факт як для сучасних старшокласників, так і для їх батьків. Словом, активно готуємося до ЗНО, але не пасуємо й інші сфери свого життя та розвитку, які можуть стати ключовими при вступі до бажаних ЗВО.

Мережа шкіл КМДШ випустила вже три 11 класи, випускники яких навчаються в кращих навчальних закладах як нашої країни, так і закордоннних. Що ж насправді очікують від сучасних абітурієнтів та які навички згодяться під час навчання в університетах – історії з перших вуст.

🚀 Волонтерства, дебати, перевірка практичного досвіду з дисциплін (коротше кажучи, не те, як ти знаєш теорію, а що засвоїв на практиці)

 

Під час вступної кампанії до університету в США я складала два іспити: один з англійської, інший англійська+математика. Але ці іспити не про перевірку сухої теорії, вони про вміння застосовувати знання на практиці. Наприклад, був запропонований текст про суфражисток, до нього додавалися таблиці та опитування. Потрібно було проаналізувати, чи підходять вони до цього тексту, чи треба запропонувати інші цифри, або ж взагалі прибрати зайві дані. Математика теж більше про практику та життя: були задачі про бізнес, статистику, про повсякденні життєві речі.

Звичайно, однією з умов вступу до мого навчального закладу в США було волонтерство. Також в своїй аплікаційній формі на вступ я багато писала про наші дебати англійською в КМДШ.

Яся Мирошниченко, випускниця КМДШ 2020, Університет США

💬

🚀Як навичка дебатування допомагає студентам у навчанні

 

На предметі «Вступ до міжнародних відносин» у нас були спеціальні завдання, розраховані на командну взаємодію. Челендж полягав у тому, що потрібно було комунікувати зі своєю командою, учасники якої знаходилися в різних країнах. Нам спільно потрібно було розібратися у завданні та представити результати перед лекторами.

Суть проекту полягала в тому, що командам треба було розділитися по ролях країн, які брали участь у Версальскому мирному договірі після Першої Світової війни і приймати рішення щодо розподілу земель та інших активів у післявоєнний час. Ми з командою представляли США, і нам як дипломатам потрібно було знайти спільну мову та спільні рішення. Це дуже цікавий досвід та справжній виклик.

Для виконання таких завдань потрібно гарно володіти навичкою переговорів та дебатування. Для мене головне в дебатах – це вміння переконувати людей. Я вважаю, що у світі немає однозначної відповіді на більшість запитань, люди часто приймають рішення або застосовують дії відповідно до своїх переконань: у політиці, дипломатії, будь-яких сферах життя. Якщо людина вміє розказати про свою позицію так, щоб вона здавалася правильною, люди зазвичай будуть йти за цим лідером. Але інколи важливо знаходити компроміс.

Ярослав Маліновський, випускник КМДШ 2020, Університет в Польщі, спеціальність «Міжнародні відносини»

💬

🚀IELTS

 

Для мене вступ не був складним. Окремих іспитів ми не складали, потрібно було лише подати документ зі шкільними оцінками з 9 по 11 клас, і мав бути відповідний рівень IELTS, не менший ніж 5,5. Також необхідно було написати мотиваційний лист. Вступати було легко, підозрюю, через те, що в мене був високий рівень IELTS.

Коли я прийшла до КМДШ, то вже мала вільний рівень англійської, бо до того жила за кордоном, у Дубаї. Але складні граматичні структури, лексика високого рівня, навички написання есе, розуміння, як складати IELTS, і взагалі ця процедура та підготовка, вміння аргументувати власну думу для мотиваційного листа — це все було з наших уроків англійської з міс Хелен.

Також при формуванні пакету документів на вступ потрібно було додати сертифікати якихось курсів, волонтерств, дебатів. Щодо останніх, то ми в КМДШ дуже багато дебатували, здобували перемоги на міжнародних конкурсах.

Анна Безпала, випускниця КМДШ 2021, Університет прикладних наук Ганзе, Нідерланди, спеціальність “Міжнародні комунікації” 

«Одним із найбільш визнаних у світі іспитів на підтвердження рівня володіння англійською мовою є IELTS (International English Language Testing System). Результати TOEFL (Test of English as a Foreign Language) просять в основному американські університети. FCE and CAE більше для підтвердження особистого рівня (B2-C1).

IELTS має досить широкий спектр оцінювання (бал від 5,5 до 9 – це позитивний результат для отримання сертифікату). Можна скласти тест на мінімально необхідний для отримання сертифікату бал, і це вже дасть чітке розуміння, над чим ще треба попрацювати. Цим він гарно вписується в стратегію “growth mindset”, що мотивує на ще більші досягнення у вивченні мови.»

Олена Сагітова, завідувачка кафедри іноземних мов у КМДШ_Голосіїв.

🚀Вміння працювати з інформацією та робота в команді

 

В моєму університеті все чітко відпрацьовано, маю на увазі те, як подають інформацію, як вони слідкують за тим, щоб студент мав якомога чіткіше розуміння, що та як він буде робити. В університеті підштовхують студентів до того, щоб вони вчилися самостійно шукати інформацію та працювати над дослідженнями, адже це допомагає краще зрозуміти, що ти робиш та з якою метою.

Софія Панченко, випускниця КМДШ 2020, Avans University of Applied Sciences, Нідерланди

💬

🚀ЕСЕ

 

Мені дуже хочеться, аби така практика відбору, яка є в іноземних університетах, перейшла до нас. Поки в нас усе опирається на бали ЗНО, і це сумно. У той же час, за кордоном це [результати тестувань] має лише невеликий відсоток впливу на те, що тебе приймуть на навчання. Майже єдине, що там важить та має значення — це ти як особистість, наскільки ти підходиш університету ціннісно, наскільки ти проактивний, яка твоя громадянська позиція, ідеологія, наскільки ти розвинений як людина, чи волонтериш, чи направляєш свої сили на розвиток чогось чи когось.

При вступі також важливим є написання есе. У тебе може бути таке потужне есе, таке обгрунтування, чому хочеш навчатися саме в цьому університеті, або чому вони мають взяти тебе, – що цього буде більш ніж достатньо для вступу. Такий підхід відсіює не мотивованих студентів, і залишаються реально усвідомлені, які знають чого хочуть. Це популярна практика відбору в іноземних закладах вищої освіти. Я дуже сподіваюся, що ця практика перейде до нас, що в майбутньому рішення прийматимуть  не лише на основі балів ЗНО.

Остап Павленко, випускник КМДШ 2021, планує вступ до Vancouver Film School

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Вам може бути цікаво
Більше матеріалів
Цікаве від КМДШ без спаму
Отримуйте корисні статті, новини та анонси подій
Ваше ім'я *
Помилка заповнення
E-mail *
Помилка заповнення
Підписатися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: