Київ Львів
Про КМДШ
Контакти
Партнерство з волонтерською ініціативою з інформаційної гігієни «Як не стати овочем»
09.09.21
15

Партнерство з волонтерською ініціативою з інформаційної гігієни «Як не стати овочем»

КМДШ стала партнером волонтерської ініціативи з інформаційної гігієни «Як не стати овочем».

З вересня стартує соціальний проєкт з навчання вчителів основам інформаційної гігієни. Для цього волонтерами створений навчальний курс та книга “Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі”.

Ціллю проєкту є навчання 440 000 українських вчителів базовій інформаційній гігієні протягом 2021-2022 навчального року. 10 гривень з кожної проданої книги надходить на закупівлю книг для вчителів. Пишаємося тим, що долучилися до проєкту, який має велику цінність для української освіти та безпосередньо для кожного українського вчителя.

♦ Заступник директора з освітньої програми КМДШ_Осокорки Михайло Альохін разом з психологинею Катериною Гольцберг сприяли створенню модуля для вчителів: як передавати свої знання колегам та батькам. Загалом курс включає 4 модулі, а також окремий модуль для вчителів. Модуль – це набір навчальних відео, презентацій, додаткових матеріалів (статей, відео тощо), конспекти, фільми та тести для перевірки знань. Все для того, щоб під різними кутами та подачами вивчати та закріплювати інформацію. Після закінчення учасники отримують сертифікати (для вчителів вони підтверджуватимуть підвищення кваліфікації).

«Зараз ми працюємо з двома короткостроковими задачами – 1) актуалізувати тему інфо гігієни/донести її важливість для кожного, особливо для вчителів; 2) навчити українців та вчителів абетці інфо гігієни. Тобто, щоб вони знали як функціонують та маніпулюють сучасні/актуальні джерела комунікації та розуміли важливість першого джерела, з якого дізнаємося новини/відповіді на запитання. Наша діяльність направлена на те, щоб до 2024 року навчити цим базовим засадам 7 млн українців (активне населення). Вчителі (440 000) – це дуже важливий сегмент. Якщо це вдасться зробити, то інфо гігієна почне ставати такою ж нормою як ЗОЖ чи волонтерство, і ми запустимо якісні зміни суспільства. Партнерство з КМДШ вважаю дуже цінним в плані відкритості до нового та розумінні важливого.»

Оксана Мороз, засновниця волонтерської ініціативи з інформаційної гігієни «Як не стати овочем»

«Вважаю, що наше партнерство є важливим кроком до побудови інформаційно грамотного та здорового суспільства. Сьогодні в необмежений Інтернет-простір може потрапити будь-яка інформація, а за її правдивість та коректність не несе відповідальності ніхто. Здатність людини аналізувати має стати тим фільтром, який сприятиме здоровому “споживанню” інформації. Щоб навчитися цій навичці, потрібно докласти зусиль. Ми в КМДШ приділяємо цьому багато часу, як під час навчання вчителів, так і на шкільних заняттях для школярів. Щасливі долучитися до волонтерської ініціативи. Для нас це дуже ціннісний проєкт.»

Світлана Скородумова, директор HR-департаменту мережі КМДШ

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Вам може бути цікаво
Більше матеріалів
Цікаве від КМДШ без спаму
Отримуйте корисні статті, новини та анонси подій
Ваше ім'я *
Помилка заповнення
E-mail *
Помилка заповнення
Підписатися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: