PROJECT FEST у школі на Осокорках
29.12.20
PROJECT FEST у школі на Осокорках
Будівництво моста, спортивний менеджмент, створення 3D-моделі міста, садок для перепілок…
12 проєктів, два місяці роботи вчителів, учнів 5-8 класів, IT-спеціалістів та інших членів команди, захисти у вигляді наукових конференцій, виставок, презентацій.
✅ У жовтні на PROJECT FEST у школі на Осокорках ми представили ідеї проєктів, про результаті яких хочемо розповісти!
✅Здійснили збір даних про споживання електроенергії будівлею нашої школи на Осокорках. Вивчили способи генерації електроенергії, дослідили поняття «зелена енергетика», порахували, наскільки вигідніше застосовувати зелені технології, як з економічної, так і з екологічної точки зору. Порахували скільки та яких видів засобів альтернативної енергетики треба влаштувати на Осокорках для того, щоб наша школа була повністю енергонезалежною від електропостачання.
Виявилося, щоб забезпечити КМДШ на Осокорках потрібною кількістю електричної енергії, що ми споживаємо, нам треба встановити 802 сонячні панелі, кожна з яких займає приблизно 1м2. Даний проєкт захистили у вигляді наукової конференції, де представили економічно-математичні розрахунки.
✅Досліджували плани будівництва ідеальних міст доби Відродження на прикладі Європи: як планувалося та будувалося місто з точки зору архітектури. Проаналізували риси епохи Відродження, що були притаманні європейському містобудівництву, створили 3D-модель міста та надрукували на 3D-принтері.
✅Досліджували різні типи масок, що впливали на розвиток різноманітних епох: від первісного суспільства до новітнього часу. Здійснювали класифікацію масок за їх первинним призначенням, створювали паспорт обраної маски: чи то Венеціанської, чи то медичної або ж супер героя. Створювали 3D-моделі масок та презентували роботи англійською мовою у вигляді відеоролика.
✅Досліджували представників флори та фауни рідного краю, які придатні до герберизації. Кожен учасник обрав рослину, комаху або мушлю, яку задекорував. Учні досліджували ареал існування даного представника флори чи фауни, а далі відбувалася герберизація: залиття епоксидною смолою з речовиною, яка дає густину, технічна обробка. Захистили проєкт у формі виставки та презентації прикрас та навчальних моделей.
✅Реалізували проект, пов’язаний зі спортивним менеджментом. Старшокласники спробувати себе у двох ролях – організатора та судді спортивного змагання для молодших школярів. Обрали флорбол та «захоплення прапору». Спочатку вивчали теорію спортивних ігор, методику суддівства, проводили відбір членів команд, допомагали у тренуванні, організовували та проводили змагання, самостійно виготовляли грамоти, домовлялися про зміни розкладу для того, щоб провести це змагання на паралелі. Загалом – розвивали організаторські здібності.
✅Досліджувалися різні типи та стилі мостів, концептуальні засади їх будівництва, вивчали математичні параметри щодо надійності містобудівництва. Учні спробували збудувати міст Леонардо да Вінчі, який будується без жодних з’єднувальних елементів. Створили 3D-модель мосту та надрукували його на 3D-принтері.
✅Вирощували перепілок у стінах школи. Визначили яйця, які придатні до висаджування, в лабораторії біології розмістили спеціальний інкубатор, здійснювали нагляд та контроль температурного режиму та інших необхідних показників. В КМДШ вилупилися пташенята, за якими ми доглядали, створювали раціон, годували та прибирали. Потім пташенят передали учням, чиї батьки мають певні фермерські господарства
✅Обрали найяскравіші мережі фаст-фудів у США та дослідили маркетингові показники, що закладаються в концепцію, як будується реклама, яка цільова аудиторія споживачів. Проєкт був повністю англомовний, тому дослідження та презентації були виключно англійською. Для захисту учні створили креативні постери про обрану мережу, які представили на міні-конференції.
✅Обрали представників української літератури, знайомилися з їх біографіями, вивчав історичний контекст, в якому жили письменники, які мали матеріальні статки, гастрономічні можливості та звички. Потім учні порівнювали гастрономічні звички письменників з нормотиповими дієтами, що рекомендується використовувати для організму певного віку. Створили меню імпровізованої ресторації для певного письменника та рекламні матеріали. А захистили проєкт у вигляді інтерактивної ресторації, кожен учень приготував страву із раціону письменника.
✅Представили танцювально-музично-літературні перформанси. Обрали поетів, які надихають та твори з їх репертуарів, що стали основою перформансів. За ритмікою була підібрана музика, що резонує з літературним твором. Після чого з вчителем хореографії було поставлено перформанс кожній окремій дитині. На нас чекали цікаві репетиції, запис поезії, накладання голосу на музику, робота із образом, характером рухів.
✅Також захистили проєкт, пов’язаний з сонячною енергетикою як яскравим представником відновлювальної енергетики. Дослідили типи генерації енергії, які з них є в концепції сталого розвитку, які екологічно прийнятні для розвитку людства. Досліджували принцип роботи сонячної батареї та генерації електроенергії цим способом. Розраховували ефективність електрогенерації за рахунок сонячних батарей, складали моделі сонячних батарей зі спеціального конструктора та запускали їх в дію.
Дякуємо усім учасникам за два місці незабутньої наукової подорожі та відкриттів. Пишаємося вами, вашими ідеями та вмінню працювати в командах
Цікаве від КМДШ без спаму
Отримуйте корисні статті, новини та анонси подій