Київ
Тиждень навчання в КМДШ Рибальський
22.09.22
31

Тиждень навчання в КМДШ Рибальський

КМДШ+уроки=❤️

Ідеальний урок – це коли хочеш, щоб він не закінчувався. За таким принципом проводимо заняття нашим любим КМДШатам.

Під час інтегрованих та білінгвальних уроків діти вчаться, практикують, застосовують, креативлять, відпочивають – одним словом, продовжують розкривати таємниці різних наук і творити новий світ.

Трішки деталей: як все відбувається?

Інтегрований урок 2 клас Я досліджую світ + географія «Яка на смак вода у морі ?»

Інтегрований урок 4 клас Я досліджую світ + творчість «Глобус: історія виникнення»

Виготовили з пап’є-маше власний глобус. Це виглядає захоплююче!

Інтегрований урок 6 клас історія + біологія «Людина розумна: походження та розвиток з біологічної та історичної точки зору»

Використали знання з біології та історії, щоб знайти відповідь на питання звідки і коли на Землі з’явились перші люди. Як справжні детективи, відшукали всю важливу інформацію про наших пращурів.

Білінгвальний урок 7 клас хімія + англійська «Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом і нагрівними приладами».

Під час уроку учні повторили правила техніки безпеки, опрацювали назви лабораторного посуду англійською, перевірили знання лексики на платформі Kahoot, спробували використати свої знання для опису обладнання кабінету хімії. Хіба це не цікаво?!

На уроці калейдоскопу наук учні: 

2 клас 

Досліджували таку фізичну величину, як тиск!

На дослідах переконались у його існуванні, познайомились з приладом – трубка Паскаля.

Перевірили приказку «вийти сухим із води» – для цього нам знадобилось таке обладнання: невелика склянка, миска, вода, паперова серветка!

У всіх діток дослід вийшов! 

Дійшли висновків, що вода не може наповнити склянку, оскільки в ній залишається повітря, тому серветка на дні склянки залишилась сухою, а діти враженні та захоплені)

На уроці Калейдоскоп наук у 1 класі дізнавались, як рухатись мандрівнику вночі, орієнтуючись лише по зіркам, створювали власні сузір’я.

3 клас

Повторили ознаки живого, дізнались, що тіло людини складається з органів, які об’єднуються в системи органів. Вивчили будову скелета, черепа, м’язової системи та внутрішніх органів.

4 клас

Дізнались про хроматографію  як високоефективний фізико-хімічний метод розділення і аналізу, провели хроматографію фломастера

STEM -time :

6 stem time

Ми саджали наші пророслі квасолини у грунт в екогорщик. Дізнались, що таке кокосові таблетки та посадили в неї кріп.

5 клас

Досліджували природні і синтетичні барвники, використовуючи сік червоної капусти та цукерки Skittles.

7 клас

На СТЕМ_таймі досліджували тему “Аналіз особистого внеску у виснаження екоресурсів”.

Мета уроку: усвідомлення особистісного внеску в забруднення навколишнього середовища.

За допомогою дидактичних карток ознайомились із такими ключовими поняттями, як фактори, умови, ресурси, ресайклінг, життєвий цикл речей, відновні/невідновні ресурси, вичерпні/невичерпні ресурси, сортування сміття, екологічна свідомість.

Такі уроки цікаві, креативні, драйвові та незабутні!

Діти в захваті від інтегрованих занять і вже чекають чогось новенького!

Вчимося далі!

Разом – до нових знань!


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Вам може бути цікаво
Більше матеріалів
Цікаве від КМДШ без спаму
Отримуйте корисні статті, новини та анонси подій
Ваше ім'я *
Помилка заповнення
E-mail *
Помилка заповнення
Підписатися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: