Київ Львів
Про КМДШ
Контакти
Як адаптувати дитину до школи та розвинути “м’які” навички? Інтерв’ю з мамою
26.10.20
51

Як адаптувати дитину до школи та розвинути “м’які” навички? Інтерв’ю з мамою

Багатьох батьків п`ятирічок турбують запитання: 

Окрім шкіл повного дня, у мережі КМДШ також є формат Школи вихідного дня, який допомагає дитині розкрити власні таланти, вчитися комунікувати та освоїти навички творчого, логічного та критичного мислення, краще підготуватися та адаптуватися до шкільного середовища. 

Ми запитали у пані Анни, мами Насті (5,7 років), учениці Школи вихідного дня, як саме вони обирали додатковий формат для дитячого розвитку, що подобається у КМДШ Weekend та на що потрібно звернути увагу батькам, коли вони починають шукати позашкільні заняття для своїх дітей. 

Для вас, як для мами, які навички та компетенції важливо розвивати у дитині?

Для мене важливо, щоб Настя не соромилася бути собою, щоб моя дитина сміливо проявляла всі свої вміння, всі свої знання, і могла робити так, як вона вважає за потрібне. Я хочу, щоб вона бажала вчитися, дізнаватися щось нове, щоб у неї була цікавість до навчання та при можливості вона сама шукала якусь інформацію і знала, де саме її шукати. Окрім того, для мене дуже важливо, щоб Настя була соціально активною, щоб вона вчилася комунікувати з різними людьми: різного віку, різного характеру, навіть різної національності. Я б хотіла, щоб моя донька розуміла, що люди різні та всі мають право на свою думку.

Якими критеріями ви керувалися, коли обирали дошкільні заняття для дитини?

Насправді ми відштовхувалися від школи, яку обирали для постійного навчання. Спочатку ми подивилися, які школи повного дня є у нашому районі та серед них робили вибір. Ми дізнавалися, як побудоване навчання і що пропонує кожна школа. КМДШ лідирує у нашому виборі. Остаточного рішення ми ще не прийняли, але готуватися до школи все одно потрібно. Щоб не втрачати час, ми вирішили віддати Настю до Школи вихідного дня КМДШ, щоб вона адаптувалася до майбутнього шкільного середовища, подивилася, який буде формат навчання та як він відрізняється від дитячого садочка. Чому КМДШ? Тому що це школа нового формату, вона має не тільки дуже чудову та яскраву матеріально-технічну базу, в якій, я впевнена, діткам дуже цікаво розвиватися та вчитися, а також має захоплюючу програму. На зустрічі з працівниками школи нам розповіли, як побудований навчальний процес, і, на мою думку, такий формат навчання сучасним діткам має імпонувати більше. Враховуючи все різноманіття іграшок, книжок, мультфільмів, інформації, саме формат інтегрованих, інтерактивних занять з використанням всіх сучасних методик буде результативнішим та цікавішим для наших діток.

Чому КМДШ? Тому що це школа нового формату, вона має не тільки дуже чудову та яскраву матеріально-технічну базу, в якій, я впевнена, діткам дуже цікаво розвиватися та вчитися, а також має захоплюючу програму.

Чому ви обрали саме Школу вихідного дня?

Ми вирішили, враховуючи характер Насті, що відвідування Школи вихідного дня може бути корисним для неї з точки зору адаптації до майбутньої школи. Інколи буває, що деякі дітки, коли приходять у нову школу можуть відчувати деякий дискомфорт, страх, сором’язливість. Їхня адаптація може тривати декілька тижнів або навіть місяців, і все це має вплив на навчання. Ми хотіли уникнути цього, зробити відвідування школи більш комфортним для дитини, виправдати її сподівання щодо школи. Багато шкіл пропонують підготовку до першого класу в будні ввечері. В цей час діти вже не дуже спроможні до навчання, також для батьків це не завжди зручно. До того ж це буквально декілька годин на день і формат саме “шкільний” — діти сидять в кабінеті та вчаться. Формат Школи вихідного дня сподобався тим, що це повний день, тому діти приблизно розуміють, як буде побудований їхній день у майбутньому, яка буде кількість уроків.

Як проходила адаптація Насті у Школі вихідного дня?

Для початку, хочу окремо відзначити діяльність адміністрації. Перед першим відвідуванням співробітники Школи вихідного дня надіслали дуже детальну анкету з питаннями – як щодо медичного стану дитини, так і щодо складу характеру. Одним з питань було те, як дитина адаптується у нових умовах. Знаючи Настю, я думала, що вона перший день буде придивлятися до всього, що відбувається навколо і буде стояти осторонь. В цілому, так і відбулося. По фотозвіту, який надсилають протягом дня тьютори у закритий канал у Telegram, я бачила, що Настя перший урок чи два стояла позаду класу поряд з тьютором та спостерігала за тим, що роблять дітки. Вже у кінці дня я спитала у тьютора, як пройшов її день та дізналася, що так, перший урок Настя спостерігала за всім, а вже потім брала активну участь у кожному занятті. Зараз це вже буде її п’яте відвідування КМДШ Weekend і я бачу, що Настя займає перший ряд у кабінеті, проявляє активність. Загалом, адаптація була швидкою, легкою, в межах характеру нашої дитини.

Зараз це вже буде її п’яте відвідування КМДШ Weekend і я бачу, що Настя займає перший ряд у кабінеті, проявляє активність. Загалом, адаптація була швидкою, легкою, в межах характеру нашої дитини.

Що найбільше подобається у форматі вам та вашій дитині?

Мені подобається, що це заняття на повний день. Дитина має змогу виспатися після робочого тижня, та відвідати формат не зранку чи ввечері, коли вже всі втомлені, а з 11 до 17 години. Дитина повноцінно розраховує на те, що в неї день буде зайнятий. Подобається, що формат суботньої школи — це така репетиція перед тим, що буде чекати на дітей вже в першому класі. Настя звикає до того, що в садочку — це одне, а школа — це вже інше. Перше враження Насті після відвідування Школи вихідного дня було таке: “Цікаво, але багато уроків”🙂 Також мені до вподоби сам формат інтеграції, те, як цікаво подається інформація з різних предметів. Я вважаю, що для молодших дітей такий формат навчання найбільш результативний. Дочці подобається робототехніка та мистецтво, зараз мало шкіл, які пропонують такий підхід.  Це класно, бо сучасні діти по іншому мислять, і тому такі предмети, як все та ж робототехніка, відкривають дітей з різних сторін. Також Насті дуже подобаються басейни з кульками, але вона каже, що поки карантин — дітей туди не пускають. Також моя дочка відмічає, що школа нова, гарна, їй подобаються заняття з хімії, досліди, які проводять вчителі. Загалом Настя бачить, що школа цікава та така, як вона її собі уявляла.

Щоб би ви могли порадити іншим мамам, які також у пошуку позашкільного розвиваючого формату для дитини? На що потрібно звертати увагу?

З власного досвіду хочу сказати, що треба звертати увагу на особливості своєї дитини, який формат навчання їй подобається. Можливо, буде достатньо приватних занять, або це буде Школа вихідного дня, або інші групові заняття. Також для себе варто визначити, чого ви очікуєте від підготовки до школи. Якщо вам важливо, щоб дитина до першого класу знала алфавіт, вміла читати, писати — то це одне, а якщо ви бажаєте, щоб дитина адаптувалася до середовища та в ігровій формі дізналася про всі ці моменти — це вже інше. Зараз дуже багато шкіл, які пропонують свій підхід. Я вважаю, треба обрати те, що подобається саме вам, обов’язково сходити на ознайомче відвідування разом із дитиною, щоб вона також брала участь в обговоренні того місця, де вона буде навчатися. 

_______________________

 

Школа вихідного дня – напрямок приватної Креативної Міжнародної Школи для дітей 5-12 років. Заняття відбуваються у вигляді інтегрованих курсів (перевтілень) із різноманітних дисциплін. Навчання проходить щотижня – кожної суботи протягом цілого дня.

Кожен навчальний блок має тематичне спрямування та закінчується проєктами, що обирає та презентує кожна з груп.

Результат:

 

Суботні заняття від приватної школи КМДШ у Києві чекають на вас за адресами:

📍вул. Голосіївська 13Г

📍Дніпровська набережна 14Л (ЖК RiverStone)

Також ви можете придбати подарунковий сертифікат на відвідування Школи вихідного дня. 

Записати дитину
Вам може бути цікаво
Більше матеріалів
Цікаве від КМДШ без спаму
Отримуйте корисні статті, новини та анонси подій
Ваше ім'я *
Помилка заповнення
E-mail *
Помилка заповнення
Підписатися