Київ
Захист хвильових проєктів вересня 2021 «Ми мандруємо»
05.10.21
42

Захист хвильових проєктів вересня 2021 «Ми мандруємо»

Перша хвиля нового навчального року про навколосвітні подорожі – «Ми мандруємо». Багатьох ще гріють спогади про літні мандрівки, цікаві місця, які вдалося відкрити на канікулах. Тому протягом місяця ми ділилися враженнями та ще більше допомагали одне одному дослідити цей світ.

Молодші класи КМДШ-шкіл впродовж місяця на усіх дисциплінах досліджують одну задану тему, що об’єднує усі навчальні дисципліни. Впродовж місяця учні аналізують її з різних сторін.

Як показують міжнародні дослідження, учні можуть краще оперувати знаннями тільки в тоді, коли їх подавати цілісно, моделюючи реальне життя, де переплетені завдання з мови, математики, природознавства тощо. Така інтеграція – про реальні життєві потреби школярів КМДШ, їхні зацікавлення та їхнє життя.

Під час хвиль учні отримують досвід: життєвий, науковий, творчий, навіть професійний. А ще школярі вчаться співпрацювати, взаємодіяти в команді, виступати публічно, захищати свою позицію, презентувати себе та слухати.

А тепер про наш насичений місяць навколосвітніх подорожей:

🌏 Знайомилися з країнами-сусідами та вивчали різні види транспорту, якими можна подорожувати. На заняттях виготовляли моделі автомобіля, автобуса, поїзда та корабля. Дізналися цікаві факти про транспорт, представляли цікаві факти та моделі транспорту паралельному класу.

🌏 Деякі класи захистили проєкт у формі конференції, поділилися з паралельними класами цікавинками про тваринний та рослинний світ Євразії, Південної Америки, Африки, Антарктиди, Північної Америки та Австралії. Приємно здивували своїми відкриттями про найбільші та найменші країни світу на кожному континенті. Показали найцікавіші та найкрасивіші визначні місця світу.

🌏 Поділившись командами, кожен отримав творче завдання – вказати міста та шукати їх на карті, вирізати, заселяти тваринок на обрані материки.

🌏 Вивчили материки та океани, види водного транспорту, незвичайні об’єкти в океанах, флору та фауну Світового океану. І для того, щоб узагальнити знання про мандрівки, діти зробили власну карту світу, де позначили не лише материки й океани, а й додали свої фото з відпочинку.

🌏 Створили мультфільм «Як з’явилися океани?», який озвучували діти.

🌏  Захищали проєкт у вигляді вистави-комедії «Боги?», яка занурила нас у світ древньої Греції, познайомила з Олімпійськими богами, з поняттям міфу. Крім цього, вистава розкрила питання справжніх цінностей у житті людини, сили та підтримки.

🌏 Наші дослідники, екологи, зоологи вміло представляли свій спільний творчий проєкт «Рельєф морського дна», успішно продемонстрували свої знання з історії, флори та фауни Світового океану в тематичному квесті, а також талановито зіграли музичний номер, спробувавши себе в ролі Водяних та чарівливих русалоньок.

🌏 Детальніше занурились у вивчення країн-сусідів України: столиці, найбільші міста, традиції, бренди та виробники товарів, національна кухня.

🌏 Гра «Що? Де? Коли?» дозволила перевірити знання, які діти засвоїли під час хвилі. Окрім запитань, підготовлених вчителем та тьютором, лунали відеозапитання від учнів інших паралельних класів та вчителів.

🌏 Діти презентували свої групові проєкти про материки та їх особливості. Також мали змогу взяти участь у вікторині, щоб закріпити пройдений матеріал за місяць.

🌏 Учні готували презентації, шукаючи до них інформацію та фотознімки.

🌏 Кожен зі школярів спробував себе у ролі бортпровідника власного екіпажу.

💜 Знання+досвід+компетенції = впевнена особистість, яка вміє знаходити взаємозв’язки між різними явищами та процесами, яка з цікавістю досліджує цей світ, вміє приймати самостійні рішення, взаємодіяти з іншими та кожного дня творити своє майбутнє.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Вам може бути цікаво
Більше матеріалів
Цікаве від КМДШ без спаму
Отримуйте корисні статті, новини та анонси подій
Ваше ім'я *
Помилка заповнення
E-mail *
Помилка заповнення
Підписатися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: