Огляд курсу

ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА,ІСТОРІЇ, ГЕОГРАФІЇ.

Курс “Я – митець” – це захопливий спосіб пізнання історії світового мистецтва в теорії і на практиці. Кожне заняття складається з двох блоків. Під час першого, діти у доступній формі дізнаються від викладача-художника про дивовижний світ мистецтва, про його особливості у різних країнах та в різні епохи. Ілюстрації світових шедеврів на екрані і захоплюючі розповіді викладача, занурюють у неповторну казкову атмосферу.

А в другому блоці творчої майстерні діти самі перевтілюються у художників! Пробують  різні стилі, фантазують,  створюють власні справжні шедеври, в чому професійний художник буде їм вірним помічником.

 

Курс має на меті сприяти розвитку особливого художньо-естетичного сприйняття світу та виховати у дітей розуміння того, що немає правильних та не правильних відповідей, певного алгоритму при сприйнятті твору мистецтва.  Показати, що важливим є індивідуальні враження, вміння мислити, аналізувати, висувати припущення та головне – відчувати красу форми, кольору, композиції.

 

Важливим продовженням розвитку зацікавленості мистецтвом є творча діяльність учня. Її метою є не просто ознайомити з різними матеріалами і техніками, а спонукати до творчості, до формування позитивної Я-концепції, коли дитина вірить у свої сили та власну індивідуальність.

 

ТЕМИ КУРСУ (ОДНА ТЕМА – ОДИН ДЕНЬ):

 

–         Мистецтво первісних людей – народження мистецтва

–         Мистецтво Месопотамії – там, де змішалися культури

–         Єгипет – мистецтво сонця та пірамід

–         Мистецтво богів – священна Індія

–         Древній Китай – мудрість творчості

–         Древня Японія – мистецтво самураїв

–         Давньогрецька культура – багатство знань Античного світу

–         Мистецтво Давньої Греції – у гармонії з природою

–         Мистецтво Давнього Риму. Охопивши світ

–         Візантія – мистецтво Храму

–         Мистецтво Ісламу – багатство орнаментів

–         Готика – дотягнутися до неба

–         Проторенесанс – надихаючись Античністю

–         Відродження в Італії. Мистецтво навколо Людини

–         Північне Відродження – вир фантазії

–         Легкість і суворість – мистецтво ХУІІ-ХУІІІ ст.

–         Просвітництво – мистецтво, яким керує розум

–         Романтизм в Іспанії та Франції. Гра уяви

–         Романтизм в Англії та Німеччині. Спостерігаючи за світом

–         Реалізм – мистецтво як дзеркало епохи

–         Імпресіонізм – мистецтво одного враження

–         Постімпресіонізм. За межами вражень

–         Символізм – мистецтво загадок та таємниць

–         Модерн: нові форми краси

 

РОЗВИТОК НАВИЧОК: образотворчої діяльності в різних техніках і з різними матеріалами, просторового мислення, аналітичного та емоційного сприйняття творів мистецтва, вільно висловлювати свою думку та обґрунтовувати її, оперуючи набутими знаннями; пошуку нестандартних рішень, дослідження, проектування, презентації, командної роботи.

 

МЕТОДИКА: спонукання до висловлення власних емоцій, вражень, думок під час діалогів, дискусій, ігрові завдання, рольові ігри, дослідницька та проектна діяльність, командні та індивідуальні творчі художні завдання.

 

Особливості курсу