The students present their projects in 1+1 media
6 спікерів, 5 членів журі, 5 хвилин на презентацію ідеї та 10 на запитання від глядачів. В офісі Групи 1+1 media учні представили унікальні ідеї медіапроєктів, продемонстрували їх концепцію та структуру і отримали рекомендації від експертів щодо розвитку даних ідей.
Школярі показали результат двох з половиною місяців навчання, протягом яких вчилися створювати інформаційний контент, дізнавалися про внутрішні комунікації, генерували ідеї проєктів, вчилися розпізнавати фейкові новини, заглибилися в тему PR-комунікацій, розглядали тренди в TV-проєктах, і врешті – презентували власні, серед яких:
Дебати на актуальні теми на різних соціальних платформах. Популяризація спорту через натхненні історії відомих спортсменів та через різні цікаві челенджі. Ток-шоу, метою яких є знаходження взаєморозуміння між підлітками та батьками. Популяризація української моди, створення ток-шоу, націлених на те, щоб кожна людина змогла знайти свій унікальний стиль, а не слідувала лише установленим трендам.
«Ведучий будь-якого ток-шоу має бути достойним своєї аудиторії». Щасливі, що наші учні роблять такі дорослі та професійні висновки.
«За період навчання на курсі для мене стало відкриттям, що інколи круті ідеї створюються за короткий період часу та виростають в масштабні проєкти.
Викликом на курсі стало те, що потрібно було провести якісний моніторинг пропозицій, що є на ринку та презентувати абсолютно оригінальну ідею, якої нема ніде і яка буде корисна для суспільства та країни в цілому. Це клопітка, але дуже цікава робота. А ще за період курсу я помітила, що мої ораторські здібності значно покращилися», – ділиться враженнями Аліса Вольська, учениця 11 класу.
Катя Добровольська, учениця 10 класу, відмічає, що для неї стало відкриттям те, як та з якою метою працює статистика каналу 1+1. Також Катя підкреслила, що на курсі хотіла отримати розуміння, чи цікава їй медіасфера для подальшого професійного розвитку. Дівчинка щаслива усвідомлювати, що медіа – це дуже цікавий напрямок.
Також, як відмічає Катя, вона в черговий раз переконалася, що легко може створювати щось своє, що для власних ідей немає кордонів і втілювати їх зовсім не страшно.
Юлія Мітріш, учениця 10 класу, з КМДШ лише з нещодавніх пір і вже зазначає, що завдяки навчанню на курсі подолала бар’єр страху виступу перед аудиторією. Навчилася яскраво презентувати свої проєкти, а також відкрила для себе, що для ефективної реалізації будь-якої ідеї потрібна професійна команда, яку треба вміти зацікавити долучитися до проєкту.
Дякуємо спікерам та членам журі за цікавий досвід, поради, оцінку проєктів наших учнів та професійні рекомендації для розвитку даних ідей.
Володимир Москалець, продюсер перспективних розробок 1+1 Продакшн,
Юрій Білокур, керівник Вищої Школи Media & Production
Віталія Коніщук, керівниця бізнес-напрямку проєкту Вища Школа Media & Production
Лариса Марцева, шеф-редакторка проєктів 1+1 Продакшн,
Тетяна Кашуба, PR-менеджерка відділу внутрішніх комунікацій 1+1 media.
Декілька слів від спікерів курсу та членів журі про підсумки семестру:
«В дітей не було страху, були пропрацьовані всі жести, учні правильно тримали зоровий контакт з аудиторією. Я побачила структуровані ідеї, учні навчилися говорити коротко та по суті. Приємно, що вони взяли в роботу речі, що цікаві не лише їм, а й цільовій аудиторії. Тобто учні зрозуміли, що цільова аудиторія найважливіша в їхньому продукті.
Результати проєктів, що ми побачили сьогодні дуже цікаві і їх впевнено можна подавати продюсерам телеканалів для подальшого розгляду», – Віталія Коніщук, керівниця бізнес-напрямку проєкту Вища Школа Media & Production
Тетяна Кашуба, PR-менеджерка відділу внутрішніх комунікацій 1+1 media поділилася своїми думками щодо фінального пітчингу ідей:
«Фінальний пітчинг ідей, проведений в рамках курсу «Комунікації та медіа», перевернув мою уяву про сучасних підлітків на 180 градусів. Школярі генерують круті ідеї, підіймають важливі соціальні теми та прагнуть своїми проєктами змінити світ на краще. Вони відкриті до діалогу, готові переймати досвід у кращих та вдосконалювати свої навички.
Хоча з моменту нашої першої зустрічі з цими учнями пройшло небагато часу, їм вдалося зробити величезний крок вперед. Їхні ідеї та вони особисто стали сміливішими, а декому навіть вдалося підсилити свою презентацію невербальною комунікацією, яка дозволила втримати увагу аудиторії до кінця виступу. Тішусь, що КМДШ дає можливість своїм учням розширювати горизонти та вже до закінчення школи визначитися з майбутнім професійним шляхом. Будемо раді, якщо згодом випускники цього курсу стануть частиною великої плюсівської родини».
«Мене радує, що сьогодні школи починають розуміти важливість того, що дітей потрібно починати знайомити з медіаграмотністю не в університетах, а ще за шкільною партою, років з 13. Сьогодні стикаємося з проблемою, що люди не вміють грамотно комунікувати, починаючи з соціальних мереж, закінчуючи комунікацією в роботі. Тому на курсі ми якісно знайомимо дітей з медіапрофесіями, вчимо перевіряти інформацію, критично мислити, бути грамотними та розвивати навички, необхідні кожній людині», – зазначає Юрій Білокур, керівник Вищої Школи Media & Production.
Нагадаємо, що в жовтні спільно з Вищою школою Media & Production 1+1 media, в межах навчальної програми та профорієнтації, ми запустили програму профільної медіаосвіти в рамках факультету «Комунікації та медіа» у КМДШ_Голосіїв. Упродовж року учні спільно з журналістами, продюсерами, PR-спеціалістами та блогерами знайомляться з медіапрофесіями та особливостями роботи в кожній з них.