Хвильове занурення квітня

Хвильове занурення квітня

Цей місяць був по-справжньому весняним. Сонечко яскравіше, настрій більш позитивний, бажання досліджувати навколишній світ – ще більше. Над чим працювали КМДШата у квітні:

Київ, Evolution

Завершили квітневу хвилю цікавими екскурсіями та проектами:

✓ Робили творчу реконструкцію світу динозаврів;
✓ Вели археологічні розкопки;
✓ Шукали яйця динозаврів…на шкільному подвір’ї;
✓ Їздили на екскурсію до палеонтологічного відділу Національного науково-природничого музею України. Брали участь у квесті та шукали скам’янілості;
✓ Тримали в руках зуби акули та динозавра;


✓ Робили зліпок морської зірки;
✓ Демонстрували набуті протягом місяця знання на брейнштормах та вікторинах;
✓ Вчилися влучно стріляти з лука;


✓ Заглибилися у тему еволюції кіно;
✓ Розробляли проект smart міста, створювали парки для динозаврів та панораму Юрського періоду;
✓ Презентували динозаврів, створених власними руками.

ФОТОЗВІТ

Львів, ЕКО

Хвильове занурення квітня охопило усю школу!

✓Учні молодшої школи за допомогою вчителів продовжували формувати уявлення про навколишній світ, живу і неживу природу, конструювали фігурки з пластику, збирали макулатуру та використані батарейки на вторинну переробку, охоче доглядали за рослинами, молодими деревцями й маленькими тваринами. А також придумали свій авторський екологічний мультик.

✓Учні старшої школи вивчали, як функціонує екосистема в цілому. Виконували екологічні задачі про шляхи збереження природних комплексів, розраховували, скільки потрібно їжі, щоб прогодувати лисицю масою 30 кг.

✓Між сьомими класами відбувся екологічний брейн-ринг, де учасники мали змогу проявити усі свої знання, які здобули на уроках біології. Визначити поведінку тварин в різних умовах, їхні особливості пристосування до довкілля і вплив на людину.

✓Восьмі класи стали дизайнерами своїх еко-сумок.

✓Шості класи допомагали притулку «Домівка врятованих тварин».

✓П’яті класи тепер досконало знають формулу розкладання скла і можуть запропонували декілька варіантів його повторного використання (наприклад в дизайні, оформленні чи практичному застосуванні).

✓Дев’ятикласники провели презентації своїх проектів на еко-тематику для учнів молодшої школи.

Що ж, готові перейти до останнього у цьому навчальному році хвильового занурення!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.