Історії з життя КМДШ. На яких цінностях ми будуємо шкільне майбутнє

Історії з життя КМДШ. На яких цінностях ми будуємо шкільне майбутнє

Наші справи описують наші цінності. Чим керуємося ми в КМДШ? Декілька шкільних історій, і ви все зрозумієте.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Якось молодші КМДШата дізналися про такі професії, як сіті-фермер та агропонік – люди, які проектують сади та городи на дахах, в будинках чи офісах. Перейнялися темою збереження та відтворення навколишнього середовища страшенно. «Пані Лідіє, а давайте і у нас в класі висадимо рослини!» До кінця навчального дня на підвіконні кабінету гарно розмістилися стаканчики з паростками бобових. Під кінець тижня «вірус» екологічної відповідальності розповсюдився на всю школу.  А до кінця місяця усвідомили, що важливо не лише ініціювати проект, але й підтримувати його 🙂

Відповідальність – це не тільки про себе, і ми давно це зрозуміли.

КРЕАТИВНІСТЬ

Пофарбувати стіну в рожевий колір – це ще не креативність. А от зробити зі звичайної стіни КМДШ арт-об’єкт, біля якого вишикується черга для фото – оце рівень.

Вивчати дроби на занятті музики? Що може бути креативніше! Адже ¾ – не тільки математичний дріб, а й музичний розмір вальсу.

У 10 класі захистити унікальний проект –  авторський чат-бот, що допомагає українським школярам готуватися до іспитів – чи не креативне рішення?

Креативність – наука. З нею інтегроване кожне заняття у КМДШ.

ВЗАЄМОДІЯ

Осіння ярмарка у КМДШ – це коли підходиш до стенду зі смаколиками, запитуєш: «Хто приготував такі ароматні пиріжки?» і отримуєш відповідь: «Я з татом». В – взаємодія.

Або коли два педагоги, йдучи на заняття, обговорюють креативні плани на майбутнє, і тут: «Слухай! А давай практично дослідимо з дітьми, як можна розділити локшину навпіл за допомогою фізичних та математичних методів.» Унікальне інтегроване заняття готове.

У музиці ми теж проявляємо неабияку взаємодію: оркеструємо на заняттях Art Song або граємо в чотири руки на концерті «Музична вишиванка». Той випадок, коли думаєш не про власне «соло», а про гармонічне звучання у партнерстві.

Взаємодія у КМДШ – важливий інгредієнт продуктивності.

РОЗВИТОК  

  • А чи не задумувалися ви, чому дієтична кола «без цукру» солодша за колу з цукром? Ми задумалися та вирішили дослідити тему ще глибше: проаналізували історію бренду, маркетингову стратегію, визначили хімічну складову напою та довели наявність в продукті ортофосфатної кислоти. Пам’ятаєте, з чого все почалося? Ах, так! У дієтичній колі замість цукру використовують цукрозамінник.
  • Якось КМДШата експериментальним шляхом визначали вміст нітратів у ранніх овочах. Подивившись результати, потрібно було б відмовитися від улюбленого салату з капустою. Хтось би так і зробив, але ми шукаємо нові рішення до тих пір, поки не заспокоїмося. Тому й дізналися, у який спосіб обробляти овочі, щоб суттєво знизити в них вміст нітратів.

Розвиток, постійна допитливість, пошук нових рішень. Ми помічаємо не тільки чорне та біле, а вчимося розрізняти півтони, застосовуючи унікальні підходи до навчання на практиці. Пити колу чи ні, їсти ранні овочі чи не їсти – дослідивши проблему, даємо учням базу практичних знань, на основі яких кожен зможе прийняти рішення. Розвиток – це не тонни завченої теорії, це можливість свободи вибору, що базується на якісних знаннях.

ПОВАГА     

Коли Сашко вболіває за «Реал Мадрид», а Максим за «Ювентус», і хлопці не перекрикуються на перерві враженнями футбольного матчу, а дискутують – це повага.

Також повага, коли на рівних спілкуєшся з тими, хто прикутий до інвалідного візка, коли у кожній людині здатен побачити неповторну особистість.

Прийняти іншість точки зору буває ой як тяжко, особливо дорослим. Тому в школі ми постійно тренуємо навичку слухати один одного, поважати думку свого колеги, бути уважними до тих, хто потребує нашої допомоги.

Живемо нашими цінностями та плекаємо їх. Це фундамент, на якому будуємо майбутнє.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.