Хвиля березня. Як КМДшата зустріли весну

Хвиля березня. Як КМДшата зустріли весну

У Києві та Львові пройшли захисти березневих хвиль. Теми занурень були дужу весняні: Київ заглибився у дослідження агро-можливостей нашої планети, Львів – у тему пробудження природи. 🌷

Київ. Хвильове занурення «Agrosmart»

Щасливі, що в рамках хвилі Agrosmart діти перейнялися проблемою збереження нашої планети 🌍, створення smart-citіes, правильного ведення фермерських господарств та розумного будівництва.

Ось у що вилилося поглиблене занурення у надважливу сьогодні тему:

Вирощували екологічно чисту їжу з використанням крапельного поливу та компосту на основі кавової гущі.

На творчій майстерні проектували міста майбутнього – створювали макети smart-city, озеленених зон відпочинку, розробляли стратегію та шукали способи її реалізації.

Велику увагу приділили smart-будівництву. Дізналися про новий вид бактерій, якими можна заповнити та «склеїти» тріщини у бетоні чи асфальті. Щоб закріпити знання – спробували себе у ролі будівельників. А ще побували на екскурсії у житловому комплексі.

Зняли відеоролик, у якому розкрили проблему правильного харчування, розібралися, яку їжу потрібно вживати, щоб бути здоровими. Спробували себе у ролі декораторів, режисерів, операторів, ведучих, продюсерів. Друзям з інших класів презентували свій шедевр кінематографу.

Розглянули важливі професії для екологічного майбутнього – такі, як сіті-фермер та агропонік.😊

Вирощували зернові культури, овочі, зелень.

Вчилися працювати з воском – виготовляли та декорували свічки.

Досліджували особливості функціонування фермерських господарств та створили власне. Вивчили конкурентів та взялися за створення бізнес-плану. Сформували списки необхідного для роботи ферми обладнання, працівників, транспорту; склали бюджет; розробили концепцію реалізації проекту. Готові втілювати у життя!

Побували на екскурсіях в ботанічному саду, на різних фермах, в зоопарку.

Фотозвіт

Львів

Молодша школа. Хвильове занурення «Переродження»

Маленьке зернятко, яке цілу зиму чекало настання тепла, вловлює перші промінчики сонця і вже от-от буде готове випустити паросток чи то кропу, чи шпинату, чи квітки.

✅Учні других, 3.2 та 4.2 класів у рамках хвилі зробили зелені насадження та чекають перших зелених паростків.

✅Щоб зернятко проросло, трава зазеленіла, а око милувалося красою природи – учні 4.1 класу прибрали від сміття парк для прогулянок.

 

✅Скульптура чарівної рожевої свинки та фламінго, які тішать нас у холі школи – проект 3.1 класу – переродження пластику, який тепер милує око.

✅А щоб затишок та відчуття комфорту не залишало нас ніколи, килимки зі старого, порваного одягу –  саме те, що треба! Надаємо друге життя і тішимося результатом з першими класами.

Фотозвіт

Старша школа. Хвильове занурення «STEM»

Розпочали хвилю березня флешмобом з виготовлення кубика без ножиць та клею 🙂

✅Маленький кубик, складений кожним учнем, став цеглинкою до композиції від класу. П’яті класи випробували свої сили на знання теорії (натуральні числа, дроби), логіку та командну роботу на математичному брейн-ринзі «В гостях у Тесли».

✅Творчо обіграли математику у мистецтві шості класи за допомогою унікальної техніки написання картин цифрами та математичними формулами – числізм (нумеризм).

✅Приємно усіх здивували семикласники, які захопили п’єдестал переможців шкільного конкурсу «Девайси своїми руками». Гідравлічний екскаватор, порохотяг та рівень – усе це семикласники виготовили самостійно та представили на розгляд експертної комісії у складі викладачів школи.

✅Восьмі класи використали усі свої знання для пишного святкування Міжнародного Дня Пі — неофіційного свята, присвяченого числу Пі. Учні провели 21 експеримент по визначенню відношення довжини кола до діаметра; виготовили намисто-візуаліазацію числа Пі до 185 знаку після коми; попрактикувалися у техніці числізму. Дев’яті класи підійшли до теми хвильового занурення з практичного боку та з’ясували питання – як змінюється кількість еритроцитів у крові, якщо піднятися на Говерлу. Провели мікробіологічний аналіз повітря у кабінеті директора школи та зробили дослідження мікрофлори шкіри людини методом відбитків.

✅А ще команди – представники усіх класів пройшли шкільні відбіркові етапи на Кубика Рубіка Fest і кращі представлятимуть нашу школу у своїй віковій категорії на III Міжшкільному Фестивалі логічних ігор Кубика Рубіка Fest!

Ця були не хвилі, а справжній цунамі знань, які будуть супроводжувати нас усе життя! Рухаємося далі 😊

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.