РЕАЛІЗАЦІЯ ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ НА РІЗНОВІКОВИХ РІВНЯХ
У початковій школі навчання відбувається за методикою ХВИЛЬОВОГО ЗАНУРЕННЯ.
- Щомісяця заняття мають наскрізну тему, яка опрацьовується на всіх предметах, тематичний фокус зберігається протягом усього періоду занурення.
- Хвильові занурення готують вчителі початкової школи спільно з викладачами-предметниками.
- Хвильове занурення завершується проектом – класу або індивідуальним, який діти презентують наприкінці кожного місяця.
Такий підхід забезпечує глибину та повноту розуміння теми дитиною, сприяє комплексному розумінню світу та взаємозв’язків у ньому.
Окрім традиційних предметів, у початковій школі КМДШ діти:
- опановують фінансову грамоту;
- вчаться розуміти себе на інтегрованому курсі “Я-Особистість”;
- розвивають акторські здібності на курсі «Art Drama”;
- розширюють горизонт сприйняття світу на інтегрованому STEM-курсі “Калейдоскоп наук”;
- вчаться програмуванню на IT-Lab;
- багато уваги приділяється розвитку критичного та логічного мислення дитини на заняттях з логіки, шахів та робототехніки.
КМДШ – школа з поглибленим вивченням англійської мови. Також з 2-го класу діти розпочинають вивчення другої іноземної мови на вибір.
Окрім основних предметів, у 5-9 класах у КМДШ діти:
- реалізовують реальні проекти на Наукових клубах з фізики,хімії, біології та географії,
- беруть участь у шкільному самоврядуванні,
- вчаться мистецтву спілкування на TED Talks,
- програмують, розробляють ігри та моделюють на IT-Lab;
- створюють повноцінні шкільні медіа,
- тренують навички критичного мислення на брейн-рингах, ток-шоу та конференціях.
Даний навчальний проміжок є найбільш інтенсивним за рівнем знайомства з галузями, сферами, науковими підходами, він охоплює усі сфери життя та розвитку людини, максимально наближуючи навчальний процес до реального застосування набутих знань.
Дискутуючи у шкільних TED Talks, працюючи у Наукових клубах, редагуючи шкільну газету чи долучившись до діяльності Шкільного парламенту, до 10 класу дитина у КМДШ актуалізує власні нахили, здібності, розуміє себе та може самостійно визначити вектор подальшого навчання.
У старших класах також:
- проходять профорієнтаційні заняття на визначення професійної спрямованості;
- діти відвідують реальні компанії та мають можливість побачити творчий, виробничий та інші процеси у реальності;
- реалізуючи індивідуальну траєкторію розвитку кожної дитини, за необхідності з дитиною проводиться індивідуальна профорієнтаційна робота за участю психолога.
Починаючи з 10 класу, дитина, тьютор та викладачі орієнтуються на ПРОФІЛЬ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ для продовження навчання та вступ до університету чи коледжу.
Акцент у навчанні 10-11(12) класів ставиться на предмети, необхідні для подальшого руху дитини у напрямку певної професії.
Відповідно до власних уподобань, профорієнтаційних тестувань, рекомендацій психолога та запиту батьків, після 9 класу дитина має можливість продовжити навчання у Школі у ОДНОМУ З ДВОХ НАПРЯМКІВ:
I.HISTORY, LITERATURE & SOCIAL STUDIES. Cуспільно-гуманітарний профіль навчання з акцентом на вивчення історії, літератури та іших суспільних наук. Природничі науки подаються на загальному рівні у форматі Інтегрованого навчального курсу.
II.STEAM. Природничо-математичний профіль з акцентом на поглиблене вивчення математики, біології, хімії, географії та фізики.
ОБИДВА НАПРЯМКИ навчання передбачають поглиблене вивчення англійської мови.
Поглиблені заняття у кожному з напрямків дають можливість набути високий рівень знань, необхідний для вступу як в українські, так і у міжнародні профільні ВНЗ.
НА ВСІХ різновікових рівнях навчання у КМДШ підтримується ІНДИВІДУАЛЬНА ТРАЄКТОРІЯ розвитку дитини, розвиток КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ, застосовується практика ІНТЕГРОВАНИХ, БІЛІНГВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ та ПРОЕКТНИЙ ПІДХІД.