КМДШ_story #14. Про залученість батьків та формування школи як освітнього простору з чіткими правилами

КМДШ_story #14. Про залученість батьків та формування школи як освітнього простору з чіткими правилами

Ми продовжуємо рубрику КМДШ_story. І тепер знайомимося з батьками, діти яких навчаються у КМДШ. Сьогодні наші герої – це батьки третьокласника Адріана, який з підготовчого класу навчається у КМДШ_Львів. Тато – Андрій Миколюк, засновник інтернет-магазинів з інноваційними товарами та методиками навчання для дітей (“Жабеня”, “Інклюзія”, “Нумікон”, “Newmero”) та мама – Христина Миколюк – комерційний директор у приватній компанії, що займається імпортом – у 2016 році зробили свій вибір на користь КМДШ. Що стало вирішальним при виборі? З якими труднощами та перемогами батьки зустрілися на шкільному шляху?

Пані Христино, пане Андрію, розкажіть нам, що стало для Вас вирішальним при виборі школи для Адріана?

На час вступу Адріана до підготовчого класу КМДШ першою у Львові запропонувала новий підхід до навчання, принципи якого стали нам близькими та видалися вартими того, щоб отримати в Україні освіту, наближену за якістю та подачею до світових навчальних закладів. На презентації вразила продуманість концепції до деталей, пропрацьованість проекту загалом, ну і звичайно – відкрита манера спілкування представників школи. Це дуже допомогло зробити вибір на користь спільноти КМДШ. Тоді здавалося, що ми стрибаємо у якийсь екстремальний експеримент, зараз же цей експеримент здається нормою, та й взагалі важко уявити, що наш син міг навчатись в іншому середовищі.

Іншим чинником було те, що разом з Адріаном схвальне рішення на користь КМДШ прийняло ще троє дітей, що навчалися разом із ним у садочку “Дивосвіт”. Це дало змогу дітям почуватися і надалі разом та зробило адаптацію м’якою та послідовною. Зараз ми добре розуміємо, наскільки вдалим був цей вибір, та радіємо, що батьки нашого класу поділяють спільні цінності щодо виховання дітей, а школа всіляко цьому сприяє.

Батьківська спільнота нашого класу – це колектив однодумців, що формують у дітей здорове сприйняття шкільного середовища.

Можна навести чимало прикладів співпраці батьківської спільноти і школи: активна участь батьків у проекті “1 день тьютором”, “день на роботі в батьків” тощо. Особливо запам’яталась ініціатива вчительки нашого класу Світлани Свирид та її проект створення youtube-каналу з рецензіями книжок – вже давно з таким ентузіазмом Адріан не рвався до книжок, а ми відчули, що в нас росте справжній блогер 😊

Як Ви бачили КМДШ на початку, що змінилося з того часу?

Як я вже згадувала, вступ до КМДШ здавався нам чимось неймовірним, сміливим експериментом. Зараз школа – це самостійний, добре сформований освітній організм із чіткими правилами, який, однак допускає можливість на них впливати (що не може не тішити). За 4 роки КМДШ пережила також чимало різноманітних ситуацій, ставши при цьому дорослішою та міцнішою. Ситуації, які в нас виникали щодо навчання, були успішно вирішені керівництвом школи. Приємно, що школа ніколи не залишається осторонь і реагує на звернення батьків. Ми не змінили свого ставлення до КМДШ та сподіваємося і надалі залишатись найвищої думки про школу.

Можу додати, що переживання батьків щодо зміни вчителя та тьютора в нашому класі були щоразу безпідставними, оскільки колектив КМДШ таки дуже добре знає, як скласти кубик Рубіка – і не лише буквально 🙂

Чи можете поділитися враженнями про підходи у навчанні, які застосовують у КМДШ?

Сама концепція тьюторства дуже допомагає в навчальному процесі. Це зручно як учням, так і батькам. Тьютор стежить як за груповою динамікою класу, так і за індивідуальним розвитком кожного учня, завжди допомагає та підтримує.

Проектне навчання та хвильові занурення – це перше, на що ми звернули увагу під час презентації, це було дуже новаторським. Досі спостерігаємо в дитини високий інтерес до навчання – впевнені, що в цьому є велика заслуга вибраних школою навчальних методик.

Запам’ятався проект, в якому діти створювали образи України: Адріан примостив на аркуші цілий кущ справжньої калини, який татові довелось здобувати в нелегких умовах 🙂

Оскільки зараз маємо безпрецедентну ситуацію із загальнонаціональним карантином, тому особливо хочеться відзначити внесок школи у пристосування онлайн-платформи для організації повноцінного навчання дітей у віддаленому режимі. Це надзвичайно важливо не дати дітям розслабитись та не впасти у спокусу сприймати карантин як канікули, а також дозволити їм відчувати себе частиною спільного навчального простору, незважаючи на такий формат.

Адріан не звертається до нас по допомогу – йому все зрозуміло, а що не зрозуміло – перепитує у вчителя, адже онлайн-навчання передбачає чудовий зворотній зав’язок.

Всі домашні завдання виконує вчасно та самостійно. Ну ок, не без допомоги собаки та папуги 🙂
Які традиції вам подобаються у школі?
Свято першого вересня та останнього дня школи! Щороку вражає креатив колективу. Здавалося б, вже важко чимось здивувати, але ні. Щоразу свято – і щоразу оригінально. Молодці. Це набагато цікавіше, ніж традиційна лінійка. А ще завжди приємно, що це заходи, де діти бачать, що викладачі та тьютори також готуються до заходів, вивчають спільні танці, ставлять постановки. Ну і батьки, звичайно, задіяні – костюми, антураж. Спільна підготовка також зближує родини та згуртовує спільноту.

Чи брали ви участь у позашкільних проєктах, як от Челендж_вірші? Як враження?

Так, брали участь у Челендж-вірші. Дуже задоволені організацією самого процесу, атмосферою, врешті самою ідеєю. Змонтований матеріал виглядав дуже якісно, його приємно переглядати. Такі ініціативи виховують творчий та естетичний смаки з дитинства.

Як Адріан ставиться до школи?

Дуже любить свою школу, цінує і ретельно вчиться, “щоб не дай Бог, не перевели в іншу школу” 🙂

Середовище, створене для навчання та розвитку дітей захоплює, в першу чергу, самих дітей, тому і є бажання йти до школи.

Дуже хочеться побажати нашій школі розвитку та сміливого поступу вперед, незважаючи на труднощі та виклики, до яких ще вчора ніхто з нас не був готовий. Впевнена, не все так легко дається сьогодні школі, тому кожен із нас, батьків, чудово розуміє, яку відповідальність відчуває КМДШ за наших дітей.

Ми дуже цінуємо кожен крок школи у формуванні спільних цінностей.

Адже наша школа – КРЕАТИВНА! То ж давайте творити разом, і все в нас буде добре вже дуже скоро!

*КМДШStory – cерія життєвих історій про талановитих людей, що творять майбутнє разом з КМДШ. Більше цікавих історій шукайте за хештегом #кмдшstory

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.