КМДШ_story#17. Дорослі про свій досвід– які навички знадобляться в житті

КМДШ_story#17. Дорослі про свій досвід– які навички знадобляться в житті

Навички сучасної людини. Про них сьогодні часто говорять, а ще частіше – на досвіді переконуються, що, наприклад, без критичного мислення можна стати жертвою маніпуляцій; без вміння комунікувати – втратити можливість досягати амбітних командних цілей; без позитивного мислення – упустити можливість знаходити креативні рішення найскладніших задач.

Про реальний досвід говоримо з мамою наших Аріни та Дар’ї, які навчаються в КМДШ у Києві – Наталією Шкурат. Які ж навички згодилися пані Наталі в дорослому житті та точно необхідні сучасним дітям. Беремо на замітку.

«Насправді, я виділила для себе три базові навички, які особливо стали в нагоді, коли я працювала маркетологом та дуже необхідні зараз, коли я знаходжусь в декретній відпустці. 😉

  1. Комунікація. Формулювати свою думку – мистецтво. Навчитися її відстоювати, при цьому чути та поважати думки інших – майже ювелірна робота. Тільки постійна практика та витривалість сприятимуть гарним результатам.
  2. Володіти та легко освоювати нові та сучасні засоби комунікації. У нашому мінливому, але цікавому світі потрібно навчитися бути адаптивними, але, як вже говорила, при цьому думати та відокремлювати важливе від непотрібного.
  3. Вміння думати. Структурувати думки, виділяти головне з великого потоку інформації, мислити послідовно та чітко – чи не найважливіша навичка сьогодення. Тому вважаю, що школа повинна відігравати головну роль у питанні навчання дітей працювати з інформацією, відокремлювати найважливіше, аналізувати, формувати власну точку зору.

В шаленому потоці інформації дитина має вміти виділяти найголовнішу і використовувати її.

Тобто, школа повинна розвивати компетенції. А як ви вважаєте, цінності та філософія школи – важливі?

Звісно. Наприклад, мені подобається, що в КМДШ кожен учасник навчального чи операційного процесу виконує і відповідає за свою частину роботи, але керується зальною філософією і принципами школи. Ці принципи важливі для мене, як для мами. Адже наші діти, крім отримання знань, навчаються в школі піклуватись про себе, оточуючих, бути активними, впевненими, відкритими та поважати один одного.

Чи було так у вашому дитинстві?

Моє шкільне життя промайнуло дуже швидко і не залишило яскравих спогадів. Добре, що у школі було багато друзів і ми вміли гарно проводити час.

Єдині предмети, які я згадую з любов’ю та теплом – українська мова і література. Наша викладачка вчила нас відчувати мову. Пам’ятаю, якось вона побудувала в підсобці українську піч та розмалювала стіни класу візерунками в українському стилі. Це було неймовірно. Розумію, що такий підхід йде від любові до свого предмету. Дійсно креативно.

Цікаво. Мабуть ви орієнтувалися саме на креативність, коли обирали школу для дітей

Насправді, спочатку ми не могли особливо обирати. Тому пішли в державну гімназію з посиленим вивченням іноземних мов. За роки, що відділяють два покоління, школа мала б стати іншою. Але не стала. Почалися ті ж самі репетитори, виконання домашнього завдання до ночі, небажання навчатися, втома, безконтактний зв’язок з викладачами, які досить часто змінювались, і сум в дитячих очах. Адміністрація школи була дуже старої «закалки», зі своєю філософією, традиціями і баченням, тому мова про освітні зміни чи то зміни у підходах навіть не йшла. Загалом, сумна історія…

Згодом ми прийняли рішення шукати школу, орієнтовану на сучасну дитину, яка враховує зміни, що відбуваються в світі, будує прогнози, моніторить світові освітні тренди, розробляє власні програми навчання та реалізовує комплексний підхід до навчального та виховного процесу. Згодна, амбітні цілі. Але ми були налаштовані рішуче.

КМДШ знайшли досить швидко, за рекомендацією знайомих. Проте вступили не з першого разу, потрібно було підтягнути знання з математики. Але моя дитина була категорична і наполегливо йшла до мети навчатись в КМДШ. Пройшло вже 2,5 роки, як ми стали однією командою. І це якісно новий рівень навчання та комунікації.

Чим вас підкорила саме ця школа

Почну з приміщень КМДШ. Ми розпочали навчання в новій будові, з сучасним дизайном та всіма необхідними приємностями для комфортного перебування дітей впродовж цілого дня. Мої дівчата були зачаровані! Оснащення класів, бібліотека, приміщення для відпочинку та яскраві куточки школи. Просто вау!

Друге здивування – тьютори. Вони надзвичайно підтримують дітей, допомагають вирішувати труднощі, більшість з тьюторів мають психологічну освіту і досвід роботи з дітьми, тому завжди є кому вислухати, заспокоїти, підбадьорити. Саме завдяки тьюторам наша адаптація пройшла м’яко і швидко.

І найголовніше – викладачі. Креативні заняття, що вони готують, технічні можливості, що забезпечують найвищу якість подачі матеріалу. Всі викладачі, з якими я спілкувалась, абсолютно відкриті до діалогу, прагнуть не просто передати нашим дітям знання, а навчити їх працювати з інформацією, виділяти головне, думати самостійно та відповідати за свої рішення.

Звісно у шкільному житті виникають питання та труднощі. Вся особливість та приємність полягає в тому, як адміністрація реагує. Я відчуваю, що в КМДШ чують батьків, оперативно вирішують усі питання та постійно удосконалюють освітній продукт.

Бажаю нашій школі подальшого розвитку, успішно випустити цього року наш перший 11 клас і бачити в своїх учнях самодостатніх особистостей.»

*КМДШStory – cерія життєвих історій про талановитих людей, що творять майбутнє разом з КМДШ. Більше цікавих історій шукайте за хештегом #кмдшstory

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.