КМДШ_story# 18. Школа, яка стає сім’єю = діти + вчителі + батьки + цінності

КМДШ_story# 18. Школа, яка стає сім’єю = діти + вчителі + батьки + цінності

Як віднайти саме ту школу, щоб усі елементи рівності зійшлися з нами поділилася сім’я Оксани та Максима Димінських – батьків шестикласниці Олі та десятикласника Віктора у Львові.

Ви прийшли до нас із іншої школи. Чому зупинили свій вибір на КМДШ?

Три роки тому для нас постало питання, на яке ми повинні були надати відповідь в першу чергу для себе: шкільна освіта – це лише прохідний етап, чи основа для подальшого зросту й підготовка до реального життя? Перші роки старшої школи Віктора не переконали нас в спроможності школи дати дитині те, що в нашому розумінні було необхідним. Ми не побачили розвитку особистості, вчителі були далекі від потреб учнів, а рівень знань не відповідав нашим очікуванням. Не дивлячись на чудову початкову школу, яку пройшов син та в якій навчалася молодша донька Оля, ми прийняли рішення змінити школу, одночасно змінивши також і своє життя. Ми переїхали до Львова.

КМДШ нам порадили друзі, в яких на той час тут навчалася донька – нам було дивно чути, що і дитина, і батьки однаково задоволені.

Ми прийшли на день відкритих дверей, де не лише побачили відмінні умови, але й почули, що наші цінності є нормою в цій школі.

Звичайно, ми переймалися, як діти сприймуть переїзд та зміну оточення. Вже найближчі тижні показали, що побоювання були марними – діти закохалися у КМДШ!

За час навчання Ваших дітей у КМДШ, які у них відбулись зміни?

Як правило, коли знаходишся із людиною поруч весь час, не просто бачити зміни. Але не в цьому випадку. Обидві дитини розвивалися з кожним днем. Віктор, старший син, ставав дедалі більш самостійним та відповідальнішим. Ольга, молодша донька, демонструвала чудові ораторські навички, які до того їй не були притаманні. Саме особистісний розвиток дітей в перший рік переконав нас, що вибір школи був правильним.

Політика “вчитель – друг” дуже допомогла дітям не просто розвиватися, але й любити вчитися. Вчителі дали зрозуміти, що знання – це престижно, стерли межу, коли вчитель був недосяжним. Наведу приклад з попередньої школи. Він на все життя закарбувався в моїй пам’яті: мене викликали до школи за те, що мій син, цитую “дозволив собі говорити до вчителя не за предметом уроку”. Напевно той виклик дав нам зрозуміти, що подібні речі можуть негативно вплинути на розвиток дітей, що такі вчителі не розуміють своєї місії. Сьогодні діти ставляться із величезною повагою до своїх вчителів. При цьому вважають їх своїми друзями, радниками. А ми, батьки, тішимося, що у нас є така допомога, бо часом дитина занадто звикає до слів батьків, деякі речі їй потрібно почути від третьої сторони.

Варто також додати, що зміни в дітях – це також робота дітей та батьків. Якщо немає підтримки, то школа сама не впорається.

Що ж так підкорило і Вас, і дітей у КМДШ?

Підхід школи до навчання дуже прогресивний. Ми бачимо, що школа намагається якомога ширше залучати дітей до активної участі у заходах, проектах, симуляційних іграх тощо. Дитина розкривається не лише через відповіді на уроках, не через самостійні чи контрольні. Саме практичні приклади використання знань дають дитині розуміння, для чого ці знання потрібні. Дітям хочеться бути дорослішими, і школа дає їм можливість це відчути.

Практика тьюторингу є зручною та ефективною. Це непроста, але дуже важлива робота, тому хочемо побажати тьюторам терпіння. Школа впроваджує багато правильних політик. Той факт, що над ними працюють, впроваджують, важливий. У школі майже 400 учнів, всі різні: комусь достатньо один раз пояснити, що, наприклад, булінг – це погано, з іншим потрібна більш тривала робота. Також важливо пам’ятати, що все починається з сім’ї, школа не замінить її цінності, але однозначно допоможе у розумінні правильного вектору.

Як Оля і Віктор ставляться до школи?

Діти люблять ходити до школи. Не лише тому, щоб побачити друзів. Обом подобається математика і англійська мова. Віті подобається історія і література, за що окрема подяка вчителям. Оля в захопленні від спорту і навіть любить здавати нормативи. Обожнюють п’ятницю, бо в цей день часто є kahoot – навчальна гра-тест. Ще скажу, що нам дуже пощастило з менторами – діти їх люблять – і Василь, і Ярема є авторитетами для обох. Окрема подяка менторам за щоденні фото – та інфо-звіти, що дають можливість побачити шкільний день батькам.

З усіма челенджами, ярмарками, різними екскурсіями школа стає чимось на зразок сім’ї – батьки стають частиною шкільного життя – і це чудово!

Діти обожнюють ярмарки та інші заходи, мають чудову можливість організовувати події самостійно. Ми бачимо, наскільки продуманими є усі заходи, скільки зусиль докладають вчителі. Окремо хочеться подякувати Юлі, вчителю літератури, яка живе кожним проєктом, і своїм вогнем запалює й дітей. Ще можу виділити проєкт “Битва під Крутами”, завдяки якому діти вивчили і відчули історичну подію. У своєму прагненні зробити дітей кращими, дати їм знання та донести цінності, вчителі повністю мають нашу підтримку!

*КМДШStory – cерія життєвих історій про талановитих людей, що творять майбутнє разом з КМДШ. Більше цікавих історій шукайте за хештегом #кмдшstory

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.