Київ
КМДШ_story#8. Kahoot, Quizizz, BYOD. Сучасні помічники вчителя
28.11.19
191

КМДШ_story#8. Kahoot, Quizizz, BYOD. Сучасні помічники вчителя

Загадковий, мовчазний, проте вміє влучно пожартувати та завжди радо і професійно допомогти – саме так відгукуються колеги про Кирила Офіцерова, вчителя математики у КМДШ. Львів.

Що ж, поспілкуємося!

Чому ти вирішив стати вчителем математики?

Вже у 10-11 класах я проводив уроки з математики для своїх однокласників. Дууууже любив шукати найоптимальніші способи розв’язання різноманітних завдань. Креатив у математиці – це моє! Ще у школі зрозумів, що ця наука – справжнє покликання. До речі, моя мама, теж вчителька початкових класів, тому це свого роду продовження династії.

Розкажи про свій шлях до КМДШ

Свою педагогічну діяльність я розпочав ще з 2 курсу університету. Спочатку вів спецкурс з підготовки до вступу у ВНЗ. Після отримання диплому працював вчителем математики, а пізніше навіть заступником директора.

І найцікавіше. Коли я вчителював у одному навчальному закладі, то готував команду своїх учнів до фестивалю “Кубика Рубіка” в КМДШ. Мені дуже сподобалася атмосфера сучасності, неймовірного креативу, і я собі твердо сказав “Хочу тут працювати!” Подав резюме, пройшов співбесіду та відбір, і ось я в КМДШ.

І ще про підходи на заняттях математики

Диференціація! Це така система навчання, що ставить за мету створення оптимальних умов для виявлення задатків, розвитку інтересів та здібностей учнів. Диференційований підхід до навчання математики означає, що навчаючись в одному класі, за однією програмою та підручником, кожен учень має право й можливість обрати обсяг та глибину засвоєння даного навчального матеріалу, тобто може засвоювати інформацію на різних рівнях вимог до математичної підготовки. За цією системою працюю і я.

Ти часто використовуєш інноваційні інструменти на своїх уроках? Які?

Веб-інструменти формуючого оцінювання: Kahoot, Quizizz, google форми, технологію BYOD («bring your own device»). Це означає можливість використовувати свої девайси у навчальних цілях. Завдяки BYOD можна не лише зробити цікавішим процес навчання, але й пришвидшити його. Адже не доведеться використовувати додатковий час на прості дії, наприклад, на занесення завдань в щоденник або на копіювання малюнків графіків чи цитат, що займають такі потрібні хвилини, які можна реорганізувати в дискусію або ж консультацію. Нещодавно почав використовувати платформу Google Classroom.

Що тебе надихає,допомагає рухатись вперед?

Я просто люблю свою роботу. Найбільше люблю спілкування. Від цього і отримую задоволення та натхнення. Я бачу, як підростають майбутні покоління, чим вони живуть. Я можу допомогти дітям підтримкою, порадою, скерувати їх в потрібному руслі. До кожної дитини просто потрібно знайти підхід та розкрити її таланти. Ось це надихає!

Твої учні постійно виявляють бажання брати участь у різноманітних конкурсах. Ти їх приманюєш як магніт.  У чому секрет?

Особливого секрету немає. Якщо учень має математичні здібності, то йому потрібно допомогти їх розвинути.

А взагалі – люблю на заняттях використовувати нестандартні завдання. Це також свого роду виклик для учнів та мотивація.

І наостанок поділись своїми улюбленими:

цитата – “Якщо ти чогось хочеш, весь Всесвіт сприятиме тому, щоб бажання твоє збулося” Пауло Коельйо
книга – “Майстер і Маргарита” Л. Булгаков фільм – “Ігри Розуму”
спорт – плавання

*КМДШStory – cерія життєвих історій про талановитих людей, що творять майбутнє разом з КМДШ. Більше цікавих історій про тих, хто працює поруч шукайте за хештегом #кмдшstory


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Вам може бути цікаво
Більше матеріалів
Цікаве від КМДШ без спаму
Отримуйте корисні статті, новини та анонси подій
Ваше ім'я *
Помилка заповнення
E-mail *
Помилка заповнення
Підписатися

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: