Хвилі вересня 2019. Яким був наш старт

Хвилі вересня 2019. Яким був наш старт

Отримувати знання – круто! 💜
Візуалізувати отримані знання – круто в квадраті. 💜💜

Підхід хвильових занурень у КМДШ націлений на те, щоб кожна тема, яку розглядають учні, стала масштабним проектом з творчими завданнями.

Що ж, перші хвильові проекти у цьому навчальному році захистили!

КИЇВ «AROUND THE WORLD» 🌍

⛵️Подорожували з Джеймсом Куком, Фернаном Магелланом, Марко Поло та Христофором Колумбом. Створювали карти подорожей та 3D-макети кораблів мандрівників.

Не оминули живописні Карпати. Дослідили тваринний та рослинний світ, працювали над створенням макету з гірськими озерами, річками для сплавів, долиною нарцисів та з іншими дивами природи.

🛳Історія Титаніку дуже зворушила КМДШат. Місяць ми відтворювали макет легендарного лайнера та карту його подорожей.

🌍Досліджували Африку. Найвища гора, найглибше озеро, найбільша пустеля, тварини, рослини та ядовиті комахи – презентували знання у вигляді макету материка.

🈶 Мандрували країнами Азії. Особливу увагу приділили китайським традиціям. Виводили ієрогліфи, зводили Велику Китайську стіну, декорували ліхтарики, танцювали та насолоджувалися чайною церемонією.

🦘Досліджували тваринний та рослинний світ Австралії у вигляді програми «Animal planet». Висвітлювали цікаві факти про тварин Австралії та презентували їх за допомогою робототехніки.

🐧На нас чекало атмосферне занурення на субмарині до Антарктиди з кінцевим пунктом станція Академік Вернадський. Дякуємо гостю, біологу Артему Джулаю, який займається науковою діяльністю на станції Академіка Вернадського, що знаходиться на острові Галіндез Аргентинського архіпелагу.
🏔Готували креативні доповіді про вершини світу. Щоб на практиці відчути силу висоти відправилися на скалодром.

🏍Спілкувалися з відомим мандрівником Валерієм Кришнем, який першим здійснив навколосвітню подорож на мотоциклі.

📊Створювали туристичну агенцію, розробляли рекламу та презентували проектну роботу.

ЛЬВІВ. «Я-УКРАЇНЕЦЬ?!»

Вже традиційно першою тематичною хвилею молодшої школи у навчальному році є хвиля-запитання, хвиля-ствердження “Я-Українець?!” 💙💛
 
Протягом місяця учні 1-4 класів готувалися разом з вчителями та тьюторами, відвідували майстер-класи та лекції, а в кінці місяця захистили проекти.
 
🍁Тепла осінь дозволила нам провести день захситу в саду наших дошкільнят та сповна зануритися в атмосферу свята.
 
☀️Четверті класи познайомили нас з традиціями та обрядами двох основних свят літнього циклу святкувань українців – Зеленими Святами та Святом Івана Купала.
 
🎋Відтворили обряд наряджання куща, зобразили святкування Івана Купала плетінням вінків, через танець та перестрибування вогнища. 🔥
 
🍞Приготували смачний куліш та почастували усіх!
Подорожували до Карпат, назбирали цілющих трав та приготували запашний карпатський чай.
😍А як же без гучних святкувань – тут нам допомогли першокласники, які усе знають про народні забавлянки.
 

✅Розробили інформаційну карту України – зібрали та впорядкували інформацію про області нашої держави.
✅Реалізували проект у формі редакційного завдання.
✅Представили експозицію інтерактивного музею (НЕ) відомі українці.
✅Розробили проект відео-дослідження «Я – українець, тому що..»

Після таких презентацій проектів усі можемо впевнено і гордо сказати про себе, що Я – УКРАЇНЕЦЬ!💙💛

Місяць видався драйвовим! Попереду – нові проекти та креативи. Поїхали…

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.