Сім’ї на онлайні. Батьки про роль школи та особливості організації навчального процесу

Сім’ї на онлайні. Батьки про роль школи та особливості організації навчального процесу

Робота в командах, заняття з носіями мов, створення макетів, захист проектів, вирішення креативних завдань – онлайн може бути і таким. Маємо очевидців.

Репортажі з місця подій – що спостерігають наші батьки під час онлайн-навчання в КМДШ та що думають про цей формат.

Юлія Бориско, мама Ані, учениці 3 класу в КМДШ_Львів

«Це 10 з 10. Наша школа найоперативніше переналаштувалась на онлайн. Коли ми говорили знайомим, що ось наша Аня вже на уроці в понеділок, всі дивувались, як ми встигли.

Діти настільки добре організовані під час навчання, що навіть запитують, чи можна вийти в туалет чи попити води. Щодо технічних моментів – наш вчитель та тьютор дуже швидко реагували на запити. Були випадки, що ми вирішували певні питання поза робочим часом. Така самовідданість та організованість у непростих умовах захоплює та викликає ще більшу повагу.

Із професійного досвіду можу сказати, що організованість – важлива навичка. Я займаюсь дизайном прикрас і переважно працюю вдома. В домашніх умовах тяжче дотримуватись робочого розпорядку, але я з першого дня для себе вирішила, що буду слідувати правилам та працювати наче в офісі. До речі, саме тому, з переходом на карантин я не відчула ніякого дискомфорту. Навпаки, маючи досвід, допомогла сім’ї якісно переналаштуватися та організувати навчальний простір.

Наскільки активно проходять заняття

Діти постійно задіяні. Наприклад, вивчення іноземних мов проходить у форматі гри та якихось активностей.
А ще на одному із занять розглядали тему «Олімпійські ігри» та аналізували, як проходили змагання в різні історичні періоди. Потім учням поставили завдання: придумати ідею та візуально зобразити амулет олімпійських ігор, якби вони проходили в 2028 році в Україні. Моя донька зобразила бандуру з віночком. Один з підходів нашої школи – креативність – успішно інтегрувався в онлайн. Діти постійно щось створюють.

Окрім навчання школа організовує якісь челенджі: кулінарні, до 1 квітня намалювати комікси, #greenchallenge.
Навчання активно продовжується, не дивлячись на онлайн формат. Єдине – бракує живого спілкування. Але наш клас дуже дружний, тому ми спілкуємось онлайн.»

Марія Кучеренко, мама Ані, учениці 8 класу в КМДШ_Київ

З початку карантину постало питання переходу на дистанційне навчання. За декілька днів КМДШ переналаштувалася на online, налагодила зв’язок з учнями, вчителі швидко адаптувалися та команда активно працювала над підготовкою до цього незвичайного та тривалого для всіх формату.

Наша Нюша, як і всі діти у класі, швиденько налаштувалася на програму в Microsoft Team. Вже о 9:00 понеділка (16 березня) стартував перший онлайн-урок. І понеслась! Учні, які вже майже старшокласники, дотримувалися графіка та були дуже організовані.

Потім були канікули. Тиждень нудьги й день народження без друзів. Розважали доньку, як могли.

Стартувала нова чверть, почався навчальний процес. Перше, що Нюша сказала: це неймовірно чудово, цей формат мені комфортний, я зайнята майже весь день, концентруюся на навчальних дисциплінах. Нюша дуже відповідальна, ще з 2 класу вона сама збирає ранець.

А ось це почуття «satisfaction», коли ти попрацював активно на заняттях, а після виконаного можеш дозволити собі Instagram&Tik-tok.

Чи не проти Аня, щоб ви інколи були присутні на заняттях?

Донька сама мене запрошує. Вона дуже відкрита і абсолютно не соромиться того, що батьки можуть дивитися, як вона займається. Аня пропонує мені онлайн-екскурсії на всі заняття.

Як комунікують восьмикласники між собою

Учні організовані, вони не влаштовують хаосу, зосереджені, знають, коли і кому увімкнути/вимкнути мікрофон. Формат дуже продуктивний, для моєї Ані те, що треба. Це для неї ніби індивідуальний підхід. Я бачу зацікавленість, їй імпонує, що їй довіряють. Завдяки школі день наповнений, повноцінний, учні задіяні та проводять час з користю.

Як проходять заняття

Ми в КМДШ з 8 класу, майже рік. До цього у нас були проблеми з математикою, ця наука складно давалась. Раніше дехто з викладачів стверджував, що Аня гуманітарій, тому їй важко сприймати точні дисципліни. Я в це ніколи не вірила і розуміла, що до дитини просто не можуть знайти підхід.

І ось зараз я бачу, як проходять заняття з математики і моя донька просто бігає до мене після уроків: «ну напиши ще якесь квадратне рівняння з дискримінантом, я зараз все вирішу». Аня набагато краще сприймає інформацію, більше заглиблюється.

На заняттях з іноземних мов йде повне занурення в англомовне середовище. Одного разу донька запросила мене на онлайн-заняття з носієм мови, щоб я поглянула, як проходить урок. Я в захваті від того, як організовані заняття.

Тому всій команді та вчителям – велика вдячність та шана.

Зоряна Богдан, мама чотирьох дітей, троє з яких навчаються в КМДШ_Львів – Марко 7 клас, Михайло – 4, Максим – 1

Коли сказали, що ми переходимо на дистанційне навчання, я боялась, що це не буде повноцінно, що дітям просто даватимуть якісь завдання, а батькам прийдеться все перевіряти та постійно займатись з дітьми. А в мене їх троє!

Підходи до онлайн навчання перевершили мої очікування. Я не думала, що все буде настільки якісно та швидко організовано. Діти повністю включені в роботу, вони відчувають відповідальність та розуміють, що це повноцінне навчання.

Моїм знайомим, діти яких вчаться в інших школах завдання надсилають по вайберу і все. Навчальний процес на плечах батьків. В нас по-іншому, я відповідальна лише за харчування 😊 КМДШ швидко адаптувалась.

Як фінансовий директор в IT-компанії, можу відмітити важливість такої навички, як адаптивність. Бути готовим до нових можливостей та викликів – дуже необхідна якість. КМДШ з цим справляється на відмінно та вчить цьому дітей.

Троє дітей. Як організували навчальний простір?

Найтяжчим було для нас організувати три окремих робочих місця, але ми і з цим справилися. Виділили три різні кімнати та домовилися, що кожен ретельно наводить порядок у своєму «кабінеті», на робочих столах, які фактично не використовувалися, адже домашні завдання діти робили в школі.

Також ми пояснили, особливо молодшому, що за своїм робочим місцем ти повинен слідкувати самостійно, це твоя зона відповідальності. І ось вже скільки триває навчання онлайн – столи чистесенькі.

Що особливо подобається в побудові навчального процесу?

Мені дуже подобається, що діти спілкуються з вчителями нарівні, але з повагою. Пам’ятаю, коли ми навчалися у школі, то постійно боялися щось сказати, висловити власну думку, а щось заперечити – це взагалі було неможливо. Я бачу, що учні КМДШ можуть дискутувати з вчителем, приводити аргументи, мають власну думку, генерують ідеї. Наш старший син перші декілька років навчався в державній школі – там такого підходу не було. Там діти боялись висловити інакшу думку, яка відрізняється від загальноприйнятої.

Жанна і Миколай Пустовойти, батьки Серафими, учениці 1 класу в КМДШ_Київ

Ми щиро вдячні КМДШ за такі моменти в організації дистанційного навчання:

  • Чіткі структуровані матеріали уроків, які у режимі реального часу викладалися до електронного щоденника
  • Постійна підтримка і мотивація дитини до праці від команди вчителів. Повідомлення, нагадування, уточнення, чи все зрозуміло, «компліменти», що заохочують
  • Оперативна підтримка технічного аспекту від IT-команди. І, продовжуючи тему підтримки, взагалі, навіть пізно ввечері вчителі на зв’язку, пишуть, допомагають. Ми щиро цінуємо їх особисту територію, і самі стараємось не відволікати поза робочим часом, розуміємо, що вчитель теж має відпочивати. Але для мене їх пізні смс – це було свідчення щирої зацікавленості та великого ентузіазму наших вчителів. Вони молодці!
  • Сам зміст матеріалів – цікаво, яскраво, креативно. Також подобаються методи навчання та розвитку. Дуже сподобались матеріали з логіки – мовні головоломки, загадки, челенж «зеленого кольору» та матеріали занять у День Святого Патрика, поробки-динозаври та інше.

Дуже дякуємо! Цінуємо Вас, та щиро радіємо, що обрали саме КМДШ.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.