Метод хвильових занурень. Мета та ефективність

Метод хвильових занурень. Мета та ефективність

Метод хвильових занурень – один із підходів до навчання у КМДШ серед молодших класів. Він полягає в тому, що протягом місяця усі предмети вивчаються в розрізі однієї теми.

Яка мета цього підходу, на що він націлений, у чому його ефективність та переваги? Відповіді на ці запитання висвітлила класна мама КМДШ у м.Київ, педагог з 23-річним досвідом роботи – Лідія Фісунова.

Головна мета підходу хвильових занурень

Метою хвильових занурень є орієнтація на учня та нова, висока якість викладання. Завдяки цьому підходу учень АКТИВНО увімкнений у навчальний процес та залучений у співтворчість як із вчителем, так і з командою однолітків.

За допомогою цього методу ми допомагаємо дітям виявити оригінальне мислення й самореалізуватися, вчимо співпрацювати, а не конкурувати.

На що націлений метод хвильових занурень

Метод хвильових занурень націлений на проектну діяльність. А проект – це буквально «кинутий вперед» прообраз якогось об’єкта. В нашому випадку – інтелектуального продукту.

Ми послідовно йдемо до певних результатів, маємо чітко прокладений шлях до їх отримання, місяць працюємо над цим проектом, вивчаємо предмети у розрізі однієї теми, застосовуємо різні методики та практикуємо нестандартне наповнення уроків – STREAM-уроки, тематичні екскурсії, зустрічі з гостями, виготовлення продукту власними руками під час творчої майстерні, майстер-класи тощо.

Що відрізняє традиційні методи викладання матеріалу від методу хвильових занурень з точки зору результативності

Якщо в минулому освіта ставила за мету володіти контентом, то з методом хвильових занурень ми вчимо досліджувати й освоювати контент, використовувати нові знання в реальному світі, який змінюється та прогресує.

На «хвильових» уроках якісніше застосовуються новітні технології, інструменти й цифрові ресурси, ігрові практики, методики для розвитку критичного мислення.


Які додаткові навички розвиваються у дитини, коли вона у такий спосіб вивчає дисципліни

Нове покоління дітей ставлять запитання «НАВІЩО». От саме в цьому фокусі ми й шукаємо відповіді. Таким чином ми розвиваємо нові способи мислення: варіативне, образне, креативне, аналітичне, логічне, панорамне, стратегічне, абстрактне, критичне, екзистенціальне. Ми вчимо дітей не знати, а розмірковувати й опановувати.

© КМДШ

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.