Модель супутника та «живі картини»… Як ми закінчили III блок Школи вихідного дня

Модель супутника та «живі картини»… Як ми закінчили III блок Школи вихідного дня

Попереджаємо! Читаючи даний матеріал може виникнути серйозне бажання повернутися у дитинство та відвідати хоча б одну нашу суботу 😊 Ми завершити третій блок Школи вихідного дня, і нам є чим поділитися. Пригадаймо наші супер-суботи, кожна з яких розкривала нові таланти, нові грані творчості КМДШат, дарувала цікаві досліди та втілювала фантастичні ідеї юних дослідників!

Київ. «Люди –легенди»

1 субота. Почали з історій успіху видатних особистостей у сфері бізнесу та ІТ-технологій. Знайомилися з найвідомішими компаніями світу. Ми грали, визначали свої підприємницькі якості, вивчали бренди-логотипи та створювали власні за допомогою комп’ютерної графіки, а потім анімували їх в середовищі Scratch. Фотозвіт

2 субота. Знайомилися з астрономами, дізнавалися цікаві факти про небесні світила; спостерігали дослідження Марсу та Місяця; експериментували, створюючи космічну рідину, що світиться. На кулінарному майстер-класі приготували модель Землі та у веселій формі дізналися про будову нашої планети. Створювали та програмували модель супутника, марсохода, Сонячної системи; конструювали модель космічного корабля та робота-планетохода; мандрували квестом, де відчули себе в невагомості – подорожували сузір’ями, планетами, доставляли метеорити в лабораторію. Фотозвіт

3 субота. Знайомилися із «Зоряними титанами» та новою ерою у космосі. Дізналися, що таке супутниковий моніторинг, який внесок підприємці роблять у дослідження космосу та ким були перші космічні туристи. Ми розглядали космічні історії, що описані у фільмах, мультиках та історіях-казках; фантазували над написанням власної казки про пригоди у космосі; створювали зорельоти з казковими героями, проектували ракети. Фотозвіт

4 субота. Грали на різних музичних інструментах. Навчилися двом геніальним композиціям: «Танець феї Драже», П.І. Чайковського з балету «Лускунчик» та «Танець Анітри», Е. Гріга Соната «Пер Гюнт». Надихалися під хіти Елвіса Преслі, Фреді Мерк’юрі, Леді Гаги та Пола Макартні, а потім виражали отримані емоції у кольорах, малюючи дивовижні фантазії. На робототехніці конструювали роботів-зірок: мавпочку-барабанщицю, робота-співака, робота-танцюриста та балерину. Ну і, звичайно, проводили цікаві експерименти. Фотозвіт

5 субота. На КМДШат чекало знайомство з видатними вченими: Альберт Ейнштейн, Нікола Тесла, Томас Едісон. Ми складали власні казки, присвячені відкриттям та експериментам; відгадували портрети вчених на грошових купюрах; працювали над іміджем «шаленого вченого» та створили для себе круті магічні окуляри, одягнувши які, хочеться генерувати круті ідеї! Робили винаходи в середовищі SCRATCH, а на акторській майстерності імпровізували та приміряли на себе різні ролі. Фотозвіт

6 субота. Зосередилися на винаходах Леонардо Да Вінчі. Спробували уявити себе на місці генія та відтворили винахід парашуту. Ще й позмагалися – чий парашут краще літає. 😊 На робототехніці креативили: створили роботів, які допомагають людству досліджувати світ. Як же без яскравих дослідів: створювали газ в бульбашках, спостерігали яскраві спецефекти горіння бульбашок на руці, виділяли кристали йоду, проводили кольорові реакціїї, що перетворювалися в мегапіну. На завершення – екскурсія в Експериментаніум. Фотозвіт

7 субота. Знайомилися з «Тими, хто досягнув Олімпу» – людьми-легендами спорту, які мотивували КМДШат до власних перемог. Ми креативили, створюючи спортсменів зимової олімпіади, знайомилися з поняттями «статика» та «динаміка», які на практиці продовжили засвоювати на «Акторській майстерності». На дітей чекали справжні «Олімпійські пригоди» – веселі спортивні змагання. Ну і як без Scratch-програмування! 😊 Фотозвіт

8 субота. Мандрували улюбленими творами дітей та знайомилися з людьми-легендами, які написали для нас цей фантастичний світ. Обговорювали та читали твори Джоан Роулінг, Антуана де Сент-Екзюпері, Астрід Ліндгрен, Ганса Крістіана Андерсена, дізнавалися дивовижні факти з їх життя; фантазували над власними казками; створювали pop-up book; майстрували роботів – героїв казок; перевтілювалися у персонажів улюблених творів та із захватом передавали емоції на камеру. Фотозвіт

9 субота. Доторкнулися до першовідкриттів континентів, неймовірних пригод Христофора Колумба, Джеймса Кука , Жака Ів Кусто та Тура Хейєрдала. Дізнавалися про відкриття величних мореплавців та створювали карти власних відкриттів. Навіть розробили туристичний маршрут до певних країн та продавали путівки. 😊 Фотозвіт

10 субота. Знайомилися з людьми-легендами, які прославили Україну на весь світ. Грали в тематичні бізнес-ігри та вивчали діловий етикет. На курсі «Я-Митець» відкрили для себе яскраву особистість – Олександра Архипенка – українського скульптора. Магія мистецтва захопила всіх! Із заплющеними очима діти малювали вільні лінії, потім шукали в них образи та створювали малюнки в стилі кубізму. На робототехніці створювали роботів-спортсменів та влаштували між ними змагання. Проводили яскраві екшн-експерименти з сухим льодом та власноруч приготованим морозивом. Фотозвіт 

11 субота. Спалахи фотокамер, вечірка, червона доріжка, нагороди за рекордні досягнення блоку! Цієї суботи ми відчули на смак зіркове життя «Геніїв перевтілень» та феєрично відсвяткували закриття сезону «Люди-Легенди».

Ще ми дізналися, як з’явилося кіно та хто вони – перші актори, які змінили світ мистецтва; писали казки; брали участь у майстер-класі з пантоміми; вчилися яскравим імпровізаціям та зірковим «фішкам» образу геніального Чарлі Чапліна. Створювали ретро-фотоапарат з фотоплівкою яскравих кадрів та знайомилися з ретроспективою розвитку кіномистецтва. На завершення – яскрава церемонія, на якій кожен отримав свій сертифікат про закінчення блоку та був нагороджений смачною статуеткою Оскар! Ми зробили яскраві фото на зірковій фотозоні та круто провели час на шоу неонових мильних бульбашок. Дякуємо всім, хто був з нами та чекаємо на новий сезон, що стартує 6 квітня! Фотозвіт

Реєстрація: http://bit.ly/2EasYdL

 

Львів. WHAT a WONDERFUL ART

1 субота. Цього навчального блоку досліджували мистецтво та творили-витворяли! Побували у найнеординарніших музеях та галереях світу, познайомилися із полотнами Ван Гога, репродукцію одного з яких ми змогли приготувати і навіть скуштувати 🙂 Створили галерею, експонатами якої стали звірята, наділені людськими якостями. Візуалізували явища природи; вивчали творчість Арчімбольдо – любителя овочів/фруктів та творця «смачних» картин. КМДШата не стояли осторонь – втілили у цій техніці й свої роботи. 😊 Фотозвіт

2 субота. Чи ви знали, що чорний колір може ховати у собі навіть червоний чи синій? А повітряна кулька, наповнена водою, зовсім не боїться вогню? Ми все практично перевірили, тому підтверджуємо ці теорії на 100%! Цієї суботи ми створили скульптури, дізналися, що таке авторське право і чому його треба дотримуватися; почали креативити над 2D-персонажами у програмі Thinkercad, створювали наліпки, використовуючи Photoshop; вчилися слухати поради інших, працювати у команді та брати відповідальність за результат спільної роботи. Фотозвіт

3 субота. Дізналися ще більше нових фактів про дивовижний світ японського мистецтва. День почали із зустрічі з ветеринаром та грумером із ЛКП «ЛЕВ», на якій почули про правильний догляд за тваринками. Кумедних запитань вистачало 🙂 Опановували нові інструменти роботи в Photoshop та складали цікаві сюжети в Tinkercad. У «РобоКласі» на нас чекали котячі перегони: роботизовані тваринки змагалися на право першими піймати мишу! А ще тепер знаємо, як у коміксах зображувати допитливість чи зніяковіння, страх чи радість. Фотозвіт

4 субота. Цей день нагадував віртуальну мандрівку, бо із США ми перемістились до Мексики, а звідти вирушили у подорож вуличками Європи, досліджуючи мурали. Вчилися «читати» настінні написи та працювали над власним стилем малювання. Відкрили для себе мистецтво створення мозаїчних (піксельних) сюжетів; досліджували явище дифузії; а ще добували ДНК банана. Розгадували, про що говорять відомі скульптури світу, опановували мистецтво візуальної комунікації та вчилися спілкуватися з оточуючими через власні інсталяції, які ліпили з глини. Фотозвіт

5 субота. Дізналися, які всесвітньо відомі стартапи належать українцям; як стати гуру SPINer-art; як із допомогою маршмелоу формувати просторове уявлення про геометричні тіла.  У робокласі  вдосконалювали навички командної роботи у проекті «Анімаліум»: цього разу працювали над жабками-скреготухами, підготувавши їх до перегонів. Створювали міні-постери з допомогою спінера та шифрували на них таємні послання. Говорили про весну і те, як у цю пору року змінюється простір довкола. Довелося дути в соломинку, щоб засвітило сонце, робити відбитки ватою, щоб зацвіли дерева, використати знання з паперової пластики, щоб наші картини ожили і по них у різні боки розбіглися комахи. У «STEM-lab» пригадували геометричні тіла та вчилися їх відтворювати з допомогою маршмелоу. Фотозвіт

6 субота. Цього разу об’єктом досліджень став «landart» у всіх його проявах. Ми познайомилися із другом та художником природи Енді Голдсуорті. Ми теж створювали власні композиції у формі мандали із морських ракушок та глини. У науковій лабораторії дізналися про хімію навколо нас – поекспериментували із вуглекислим газом. Працювали над створенням власних 3D-принтів, які згодом перетворилися на класні наліпки. А ще – ми гарно погуляли 😊 Фотозвіт

7 субота. На ART-SOUND по-новому дивились на музику і разом відкривали її багатогранність! Веселі тематичні фото, перегляд відео про чудернацькі музичні інструменти, перше перевтілення – MUSIC SHOW, де КМДШата дізналися, з чого складається барабанна установка і що таке ритм, запам’ятали основні рухи та побарабанили на повну, давши нове звучання відомим на весь світ хітам. Дізналися більше про звукові хвилі та візуалізували потоки. Самостійно створили крутезні «телефони» і могли спілкуватися одне з одним, перебуваючи в різних кутках школи. Готували креативні сюрпризи, повторювали англійську, граючи на музичних інструментах. Фотозвіт

8 субота. Досліджували оптичні ілюзії. Знайомилися з мистецтвом «silent storytelling» (пантоміми). Тепер вміємо професійно падати та бігати, не покидаючи свого місця, перетягувати уявний канат і без слів виражати захват від перемоги. Дізналися, як створюють страви молекулярної кухні. Ну і як не закріпити практично – готували локшину із… фруктового соку! Знайомилися із творчістю Вазареллі; круто повеселилися у грі на виживання 😊 та працювали над проектом «Живі картини». Фотозвіт

9 субота. День був присвячений мистецтву як науці. Ми встигли покулінарити, провести експерименти з сухим льодом і презентувати один одному та батькам проекти з таких напрямків:

BUSINESS ART: показ «живих картин», побачили на подіумі Фріду та Ван Гога з їхніми «Автопортретами», «Мону Лізу» і навіть «Сина Людського»! Отримали наліпки, створені нашими стараннями у Photoshop і Tinkercad. Круто розуміти, що саме ти – їх автор!

Презентували скульптурні композиції, провели наукове шоу, пояснювали фізичні та хімічні процеси та дивували глядачів яскравими експериментами! По закінченні -розіграли призи, отримали подарунки з сертифікатами і попрощалися до 6 квітня, бо саме тоді розпочинаємо чертвертий насичений блок. Фотозвіт

Ви з нами?

💜 Реєстрація: http://bit.ly/2EasYdL

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.